T'was een heel leuke trip die wat flirtte met de Duits - Nederlandse grens.
Met trots kunnen we ook zeggen dat de Volcano, de beker (Champion of the Nederheinn tour 2012) heeft opgestreken.
Verder vond ook op deze rit de "hard top relay" plaats. Deze hardtop heeft ook de Volcano mogen sieren voor een paar uurtjes, omdat 8 on track dit goed doel steunde. De "hard top relay" heeft als doel de hardtop zo veel mogelijk van MG naar MG te laten verhuizen en zo een heel lange weg af te leggen. De opbrengst (elke MG rijder die de hardtop overneemt, betaalde een donatie), gaat naar een goed doel in de UK, meerbepaald "Wizzkids". Een doel dat kinderen die het nodig hebben aan een rolstoel helpt.
Foto's volgen nog van Adrian, veronderstel ik, maar dit is een greep uit de black berry-oogst alvast :

Eerste stopplaats : een oude steenkoolmijn




U weet niet welke kleur te kiezen ? Neem ze allemaal, met deze knappe monogram kleur

De wagen van Steffie

Schitterende TF van Klaus !

De wizz kids hardtop (let op de "8 on track" reklame)


Voor en na !

de hardtop op de Volcano

Michael en Colin met de hardtop van het goede doel !


De trofee, gewonnen door de Volcano...






