



Grappig om te zien en te lezen dat jullie een leuke dag gehad hebben. Balen dat ik er niet bij kon zijn. Volgend jaar beter luigi1515 schreefColon..... Grappig dat je bij een bepaalde nickname een totaal andere persoon had verwacht.
)
Arjan schreefColonSpeciaal voor jou een raadplaatje en omdat ik er niet bij was: wie van de 3?


luigi1515 schreefColonIk denk de meest rechts/e?







over 4 jaar doe ik met de A mee 

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.