Wij ook van u, Bruno, stukske bumperklever

Zonder gekheid, mooie rit aan de kanten van Antwerpen waar ik normaal nooit kom, hoewel ik regelmatig in de stad te vinden ben. Hier en daar werden snelheidslimieten gebruikt als adviessnelheid in mph maar dat maakt het er alleen maar leuker op. Wel mogen de achterlichtjes hier en daar wat beter onderhouden worden, sommige MG's zijn net kermiswagens op de kasseien

Volgend jaar weer als het kan

Foto's regel ik wel dat deze online komen, met dank aan bijrijder en fotograaf Matthias
