zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!
  • Avatar gebruiker
    Gydotron
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 359
    GeregistreerdCOLON vr apr 06, 2012 4:55 pm
    WoonplaatsCOLON Wijnegem
    CONTACTCOLON

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door Gydotron » di jun 12, 2012 8:29 pm

    Ik wil even melden dat wij een paar walkies meebrengen. Ik zorg ook voor genoeg (hopelijk) gebak want mijn vrouw, Katrien, is nml de 17de jarig.

    Grtn Guido
    MGF
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door mrcarribean » wo jun 13, 2012 11:06 pm

    Gydotron schreefColonIk wil even melden dat wij een paar walkies meebrengen. Ik zorg ook voor genoeg (hopelijk) gebak want mijn vrouw, Katrien, is nml de 17de jarig.

    Grtn Guido



    klinkt goed ik zal voor een ijskast zorgen vanachter op mijn landrover, mischien mijn cbtje nog is instaleren.

    mrcarribean
    8) 8) 8)
    real mini 1998 65 PK
    honda amigo 1974 4 PK
    mobilette 1978 ? PK
    landrover defender 2010 122 pk en enorm veel koppel
    honda novio 1971 4 PK
    rover streetwise 105 pk diesel power
    mgf brg 1997 125 pk
  • knarf
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 31
    GeregistreerdCOLON do jun 14, 2007 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON boom

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door knarf » do jun 14, 2012 8:21 pm

    count me in !
    Mg tf 135 tahiti blue crome pack
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door Andros » do jun 14, 2012 11:17 pm

    Even herhalen voor de liefhebbers.
    Concreet:
    Afspraak tussen 10u30 en 11u op de parking van de McDonalds in Merksem, Bredabaan 984 (ze serveren ontbijt vanaf 10u30)
    vertrek : om 11u ter plekke
    middagstop : "in het zicht de Schelde" te Paal (NL) http://www.inhetzichtderschelde.nl/
    aankomst tussen 4 en 5 aan de Mac in Merksem (grens Brasschaat).

    wie walkie-talkie heeft, brengt die best mee.

    - Luc
    - Stephen H
    - Bruno
    - mrcarribean
    - OVI (ov)
    - Gydotron
    - Stephen (ov)
    - Rick (ov)
    - Maxime (indien ZS road legal)
    - Andros, navigator OV ivm stop)
    - Sergio (ov)
    - Johan Q ( OV)

    Heb zeer waarschijnlijk een navigator geregeld, die tussenstop in Paal is een gezamenlijke lunch neem ik aan?
    De nachtspotter!
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door Luc » vr jun 15, 2012 7:52 am

    - Luc
    - Stephen H
    - Bruno
    - mrcarribean
    - Gydotron
    - Andros
    - Sergio
    - Rick
    - knarf
    - Stephen (ov)
    - Maxime (indien ZS road legal)
    - Johan Q ( OV)



    in Paal is idd een lunchstop voorzien
    Ik heb wat roadbooks klaargemaakt, maar het is vooral de bedoeling om samen te snorren.
    De WT's kunnen van dienst zijn :
    in de stukjes Antwerpen centrum, gaat makkelijker om een richting aan te geven
    in het havengebied waar soms de mogelijk zich aanbiedt om een kilometer of 5 voluit te gaan.

    Rit is perfect te rijden voor wie geen bijrijder heeft.
    Na de rit is er geen plaats voorzien om iets te gaan eten. Maar ben bijna zeker dat mensen uit de buurt (bvb Mr Paul) wel iets weten aan te wijzen.
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door Andros » vr jun 15, 2012 2:07 pm

    www.fritkotje.be

    Prima frituur op 't eilandje voor de liefhebbers ;) Of we vreten gewoon die McDonald's leeg waar we start en finish hebben :lol:
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    Gydotron
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 359
    GeregistreerdCOLON vr apr 06, 2012 4:55 pm
    WoonplaatsCOLON Wijnegem
    CONTACTCOLON

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door Gydotron » vr jun 15, 2012 5:27 pm

    En ik ben net op dieet. :-?

    Guido
    MGF
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door Bruno » vr jun 15, 2012 6:38 pm

    Heu, fritkot, mc donalds ? We hebben het wel over eten, dus voor zij die wensen, een goed restaurantje achteraf zie ik wel zitten eventueel.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door Andros » za jun 16, 2012 1:15 am

    Een fritkot is eten, zelfs een stukje Belgische cultuur. Eén van de weinige dingen waar Vlamingen, Walen en Brusselaars het over eens kunnen zijn. Het moet toch niet altijd een stuk gevulde hertenreet met geconfijte kersen en een fles chateau migraine zijn zeker? :roll:

    Over McDonald's zijn de meningen verdeeld. Op z'n tijd vind ik het best lekker maar ik kan me voorstellen als mensen er anders over denken ;)
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door ovi » za jun 16, 2012 10:20 am

    Even vermelden dat we niet mee kunnen! :(
    Veel plezier in ieder geval. thumbsup
  • Avatar gebruiker
    paul van R
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 101
    GeregistreerdCOLON zo maart 25, 2007 5:26 pm
    WoonplaatsCOLON Leidschendam

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door paul van R » za jun 16, 2012 3:32 pm

    ik rij ook mee, problemen met de ontstekingkunnen oplossen.
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door Luc » za jun 16, 2012 4:14 pm

    - Luc
    - Stephen H
    - Bruno
    - mrcarribean
    - Gydotron
    - Andros
    - Sergio
    - Rick
    - knarf
    - Paul Van R
    - Stephen (ov)
    - Maxime (indien ZS road legal)
    - Johan Q ( OV)



    in Paal is idd een lunchstop voorzien
    Ik heb wat roadbooks klaargemaakt, maar het is vooral de bedoeling om samen te snorren.
    De WT's kunnen van dienst zijn :
    in de stukjes Antwerpen centrum, gaat makkelijker om een richting aan te geven
    in het havengebied waar soms de mogelijk zich aanbiedt om een kilometer of 5 voluit te gaan.

    Rit is perfect te rijden voor wie geen bijrijder heeft.
    Na de rit is er geen plaats voorzien om iets te gaan eten. Maar ben bijna zeker dat mensen uit de buurt (bvb Mr Paul) wel iets weten aan te wijzen
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door Andros » zo jun 17, 2012 1:41 am

    Zo, MG'ke beetje afgestoft, bijrijder geregeld. Tot morgen iedereen :D
    De nachtspotter!
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door Luc » zo jun 17, 2012 9:42 am

    hier zijn we er ook mee klaar. zo meteen vetrekken.
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door ovi » zo jun 17, 2012 6:18 pm

    Jullie hebben toch nog een mooie dag uitgekozen dus er zal genoten zijn! thumbsup

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten