RemcovanKuilenburg schreefColonHet forum begint op een bang makerij forum te lijken! Oh dan is het een HGF, oh dan is het een verdeelkap en dan is er geen plek!
Beetje fout antwoord Remco.. Maar goed.. Het is en blijft een goed initiatief maar snap ook goed dat men gewoon een andere keuze maakt zolang er onduidelijkheid is..





