Diegene die zich aanmelden om mee te rijden op 2 juni met de tocht cars4kika moeten zich ook aanmelden op de site van
http://www.cars4kika.nl Je geef dan je naam en het type auto door, en je kenteken. De organisatie geef door of er mee gereden kan worden of niet. Je onder voorbehoud aanmelden gaat dus niet. Er mogen geen kinderen worden teleurgesteld omdar er geen auto is. Je krijg een mail van de organisatie of je mee kan rijden.
Dit heeft er bijv. mee te maken dat je door rood licht mag rijden die dag
Vorig jaar waren Robert en ik als enige met een MGF. Omdat er meer auto’s waren als kinderen heeft Robert er voor gezorgd dat er een groot aantal kinderen ( 10 stuks) mee konden rijden met een verstandige beperking.
Dus alleen aanmelden op het forum heeft geen zin. Doe dat via de site van cars4kika. e.mail
bestuurder@cars4kika.nl Groeten Hans
01. Remco
02. Bruno
03. Andros (ov)
04. Rick (ov)
05. Hans.
aangemeld06.