

Bruno schreefColonMerkwaardig dat er nog geen foto's zijn gepost, ondanks er 10 tallen mgf.be leden zijn opgedaagd. Ik ben benieuwd naar jullie beeldmateriaal dus.





BlackFox schreefColonMail eens naar *******, hij heeft foto's van zowel jullie ZR, als die van mccarribean








Bruno schreefColonBedankt voor je verslag Stephen.
Een EGR-klep zal het wel niet zijn, dat zal je denkelijk verkeerd hebben gehoord, want die zit er niet op; die vind je veelal op Turbo Diesels, alhoewel tegenwoordig ook al op benzines. De stepper was inderdaad zeker wel een probleem, alhoewel we in eerste instantie dachten dat er valse lucht op de inlaatcollector ergens werd gezogen. Het spuiten van remmenreiniger op alle mogelijke plaatsen kon dit uitsluiten. Bleef over : De stepper. Vervelend, maar niet storend om te racen.
Een gekantelde zuiger nadien (of falende VVC klok, of...) daarentegen, zijn wel vrij vervelend bij rondjes circuit rijden. Maar we komen terug, sterker dan ooit



Bruno schreefColon De stepper was inderdaad zeker wel een probleem, alhoewel we in eerste instantie dachten dat er valse lucht op de inlaatcollector ergens werd gezogen. Het spuiten van remmenreiniger op alle mogelijke plaatsen kon dit uitsluiten. Bleef over : De stepper.





Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.