BUTTON_POST_REPLY 170 berichten
mgf.be "end of season" zondag 16 oktober
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door BlackFox » za okt 15, 2011 11:37 pm

    Jongens, op mij hoeven jullie morgen niet te wachten. Heb net gehoord dat ik op stap ga, ik kom morgen gewoon later aan :)
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Rick » zo okt 16, 2011 12:34 am

    Er kunnen ook Meguiar's producten bestelt worden.
    viewtopic.php?f=11&t=12411
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door ErikB » zo okt 16, 2011 9:42 am

    UPDATE: Parkings achter de boxen 6, 7, 8 en 9 zijn vrij gehouden voor de mgf.be gang.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • .:bert:.
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 611
    GeregistreerdCOLON wo maart 14, 2007 8:42 pm
    WoonplaatsCOLON Halen

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door .:bert:. » zo okt 16, 2011 4:21 pm

    Zeer geslaagde namiddag gehad!

    Plezante bende en een paar rondjes in een tof bakske met een straffe piloot aan het stuur.
    Doe zo voort mannen, hier zit nog veel potentieel in :thumbsup:
    MGF'96

    52" TTB, Donkere Cup's, Good-Year Eagle F1 GS-D3, Miltek, Witte Pinkers, Lowering Pins, Washers.
  • adaerts
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 337
    GeregistreerdCOLON di jul 05, 2011 2:41 pm
    WoonplaatsCOLON Echt Limburg Nederland

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door adaerts » zo okt 16, 2011 5:27 pm

    ondanks een kokende motor bij aankomst op het circuit een geslaagde middag gehad.
    rustig (100km/h) naar huis gereden zonder problemen, wel airco aangezet voor extra koeling.
    dus komende week sleutelen, lekkage verhelpen, heel erg goed ontluchten en opzoeken waarom het motormanagement-lampje aan is.
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door BlackFox » zo okt 16, 2011 6:14 pm

    Leuke dag weeral!

    Jammer dat er een abrupt einde aan is gekomen voor onze jongens, maar dat zal vast wel een positief effect hebben op de racer uiteindelijk ;)



    @ adaerts: je airco koelt de motor niet eh :mrgreen:
    Integendeel, dat is een extra belasting ;)
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • adaerts
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 337
    GeregistreerdCOLON di jul 05, 2011 2:41 pm
    WoonplaatsCOLON Echt Limburg Nederland

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door adaerts » zo okt 16, 2011 6:44 pm

    "goeroe" :wink: : de ventilator van de airco zit naast de standaard ventilator achter de radiateur dus heeft toch een koelend effect.
    verder, inderdaag jammer voor de racer. ook bij zo'n auto kan je technische problemen helaas niet voorkomen.
  • mg-zs
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 79
    GeregistreerdCOLON wo aug 26, 2009 9:58 pm
    WoonplaatsCOLON Maastricht

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door mg-zs » zo okt 16, 2011 6:59 pm

    Geweldige dag gehad.
    Weer nieuwe mensen ontmoet :)
    jammer van de Zr :(
    Maar als ik de plannen hoor.
    Wordt het een geweldig 2012 :thumbsup:
    Zal zeker proberen vaker te komen kijken 8)
    Commission No. ZS-005354 MGCC Mem No. 112226
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Luc » zo okt 16, 2011 8:47 pm

    ook hier kunnen we spreken van een zeer druk en plezant weekend. De vele positieve echo's van vandaag bevestigen de insteek van dit event. Mensen met dezelfde passie samenbrengen en hen wat dichter bij de racerij brengen.

    Jammer idd van de problemen met de ZR..maar zoals een bekende hollander de nederlander ooit zei: ider nadeel heb zijn voordeel... nu kan het motorische gedeelte van de Racer aangepakt worden;

    wordt dit eevent een vaste afspraak op de kalender... wat mij betreft wel.
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door ttdesign6 » zo okt 16, 2011 9:36 pm

    Ook ik kan spreken van een geslaagde dag. Wederom leuke mensen ontmoet, gebuurt en nog veel meer. Een duim aan de organisatie en een dankjewel voor de spullen die ik heb gekregen voor het maken van de flyer :thumbsup:

    Jammer inderdaad van de ZR, en zo niet nog spijtiger voor de mensen die geen rondes mee hebben gereden, voor de rest inderdaad een goed excuus om de motor zelf eens aan te mogen pakken.

    Kort samengevat, veel leuke mensen, de geur van rubber en remmerij en dit geweldige weer maken het tot een geweldig oktober event!
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Andros » zo okt 16, 2011 9:41 pm

    Inderdaad een geslaagde dag en voor mij de eerste keer dat ik eens op een circuit terecht kwam. Bij een van de volgende trackdays wil ik zeker nog eens komen kijken :)
    De nachtspotter!
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Bruno » zo okt 16, 2011 11:57 pm

    T'was een druk week-end. T'heeft ons bloed, zweet en tranen gekost om alles georganiseerd te krijgen, maar bij het lezen, en het IRL horen van jullie positieve reakties, doet ons dit ongeloofelijk deugd dat we dit week-end georganiseerd hebben. Wordt zeker vervolgd !

    De ZS had van begin af aan al een probleem (denkelijk bobijn). Dit lossen we uiteraard asap op, en hopelijk kunnen we alsnog op de volgende trackday proefdraaien.

    De ZR gedroeg zich voorbeeldig. We zette zelfs een nieuwe best tijd neer, en dat met 85 kilo passagier naast mij in de zetel : 2:04 sec. Goed te horen dat we er in één keer 3 seconden af deden. Met een remdrukregelaar en slicks is de ZR een potente -2min wagen, daar ben ik zeker van.

    En dan was het zondag, de end of season meeting. Leuk extraatje was, dat de MG's allemaal achter onze box konden geparkeerd worden. Dank hiervoor aan de organisatie van Skylimit events. T'was een mooi aanblik. Hopelijk zijn er veel foto's van gemaakt. Wat de racewagens betreft : Alles liep redelijk gesmeerd, tot de wagen binnenkwam met een stepper die de geest had gegeven. Op zich niet erg, dus, doorrijden maar ! Om 3 uur was het echter einde oefening, met een serieuze ratel in de motor. Denkelijk een gekantelde zuiger, of eventueel een VVC klok die hapert, of... we zullen zien, als we de boel open gooien. In het eerste geval, kwam Sander met een mooi idee op de proppen, om een 2.0 liter onderblok met versterkte zuigers te plaatsen. Stof om over na te denken dus.

    Enkele mensen misten hierdoor de circuittaxi. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Volgende keer overkomt ons dit niet meer, daar we hetzelfde event volgend jaar met meerdere racers zouden willen doen, eens de ZS circuitwaardig is. Er is dus altijd een back-up voertuig in dat geval.

    Aan de mensen die langs kwamen : Bedankt voor het langskomen. Het doet deugd zoveel MG liefhebbers te zien, die je passie delen, super bedankt voor de hoge opkomst.

    Aan de mensen die lid werden van ons vereinging waar ons race team onderdeel van uit maakt, door een sponsorzakje mee te nemen : Welkom bij "8ontrack", bedankt voor jullie bijdrage en veel plezier met jullie goodie bag !

    Aan de circuitaxi-deelnemers : Tof dat jullie eens wilden proeven van de ervaring en aan de reakties te horen, hadden jullie er achteraf geen spijt van. Bedankt !

    Aan de helpende handen : Bedankt voor het mee opzetten van dit evenement. Zonder jullie was dit ONMOGELIJK geweest. Dank uit naam van MGF.Be, dank uit naam van 8ontrack !

    :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door ovi » ma okt 17, 2011 9:29 am

    Zaterdag toch nog even kunnen binnen springen met Jeffry en de ZS draaide inderdaad niet op al zijn cilinderkes!

    Spijtig om te lezen dat de ZR nu ook een probleem heeft! Wel mooi geluid nu met de nieuwe uitlaat en misschien kan Sander wel een lekker blokje prepareren om aan die uitlaat te hangen!
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Bruno » ma okt 17, 2011 6:14 pm

    Merkwaardig dat er nog geen foto's zijn gepost, ondanks er 10 tallen mgf.be leden zijn opgedaagd. Ik ben benieuwd naar jullie beeldmateriaal dus.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Jager
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1111
    GeregistreerdCOLON zo mei 21, 2006 1:44 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Jager » ma okt 17, 2011 7:16 pm

    Ik heb er een paar gemaakt

    klik
    MGF MKII High-Tech, 1.8 120 PK.
BUTTON_POST_REPLY 170 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten