BUTTON_POST_REPLY 170 berichten
mgf.be "end of season" zondag 16 oktober
  • adaerts
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 337
    GeregistreerdCOLON di jul 05, 2011 2:41 pm
    WoonplaatsCOLON Echt Limburg Nederland

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door adaerts » wo okt 12, 2011 7:03 pm

    en voor de anderen die vanuit Nederlands Limburg mee willen rijden:
    omstreeks 11uur bijeen komen op de grensovergang Stein-Maasmechelen en om 11.15uur vertrekken richting Zolder
  • tdc-belgium
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 16
    GeregistreerdCOLON za apr 07, 2007 2:18 am
    WoonplaatsCOLON bilzen

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door tdc-belgium » wo okt 12, 2011 7:51 pm

    hallo ,

    ik ben er zondag ook ; circuittaxi met Bruno 8) :D op zondagvoormiddag

    groetjes

    Paul -TVR
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Rick » wo okt 12, 2011 10:22 pm

    adaerts schreefColonomstreeks 11uur bijeen komen op de grensovergang Stein-Maasmechelen en om 11.15uur vertrekken richting Zolder


    Ik ben al eerder op Zolder om mee te helpen met de voorbereidingen. Op mij hoeven jullie niet te wachten.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door mrcarribean » wo okt 12, 2011 10:24 pm

    hey

    kan moeilijk kiezen met welke zr ik ga komen, ik heb er nu twee namelijk :?

    mrcarribean
    8) 8) 8)
    real mini 1998 65 PK
    honda amigo 1974 4 PK
    mobilette 1978 ? PK
    landrover defender 2010 122 pk en enorm veel koppel
    honda novio 1971 4 PK
    rover streetwise 105 pk diesel power
    mgf brg 1997 125 pk
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Bruno » wo okt 12, 2011 11:05 pm

    Mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen (@20 euro/sessie + 15 euro pasje Circuit zolder/dag) ?
    Zij dit dit hebben, gelieve een helm mee te brengen !!!

    - Stephen
    - Rick
    - Wendy
    - Bert
    - Aline

    - Veerle (zaterdag)
    - Ernie + 2 zonen (zaterdag)

    - Vinciane
    - Ignaas

    - Renaud + partner (zondagvoormiddag)

    - 3 personen via Jos + (5 op zaterdag ?)
    - Ludo
    - Jager
    - Jos

    - TDC Belgium (zondagvoormiddag)

    => totaal : 25 X circuitaxi

    (op zaterdag)=> 9 ? (op zondagVM)=> 3 pers (op zondagNM) => 13

    Aanwezigen zondag bevestigd :

    - Bruno (2 pers)
    - Jos (11 pers)
    - ErikB (2 pers)
    - Luc en Veerle
    - Andros (1 pers)
    - Bart-K (1 pers)
    - Remco (1 pers)
    - Benny (1 pers)
    - Tom (1 pers)
    - Kasper (2 pers)
    - Rick (1 pers)
    - Sander (2 pers)
    - Bert (1 pers)
    - knarf (1 pers)
    - Stephen (2 pers)
    - Adaerts (2 pers)
    - Johan Q
    - VOP (2 Pers)
    - Anne Minnie (2 pers)
    - Koen en Kirsten Martijnse (2 pers)
    - Stephen Hargreaves (1 pers)
    - MG ZS (1 pers)
    - Mecanic Pete (2 pers)
    - Sergioios (3 pers)
    - Mrcarribean (1 pers)
    - Jager (2 pers)
    - Ludo ( 2 pers)
    - TDC Belgium (2 pers)
    - Yves (2 pers)
    - Tom (1 pers)
    - Frank Lambrechts (1 pers)
    - Vinciane (5 pers)
    - Renaud (2 pers)

    totaal zondag : 65

    komt zaterdag even piepen...:

    - OVI (Ivo) (2 pers)
    - Ernie (3 pers)
    - Frank Lambrechts (2 pers)

    totaal zaterdag : 7

    nog te bevestigen :
    - Bruce (ov)
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door ovi » do okt 13, 2011 10:42 am

    Manmanman, alles komt weer op één weekend!
    Ik hoop dat we daar nog geraken want zaterdag morgen gaan we onze Rally 2pk Dyane waar we vorig jaar de "Touareg Trail" mee gereden hebben naar Antwerpen doen om in te schepen voor de T.T. 2011 van Dakar naar Benin! :thumbsup:
    Het is daar ook een reunie van de oude deelnemers dus kan wel eens uitlopen! :devil-(
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Luc » do okt 13, 2011 8:00 pm

    OK. lijstje afgesloten :( maar wat een lijstje :D

    Wat de circuit taxi betreft zijn Remco en ErikB de timing aan het voorbereiden en zien we deze hier een dezer wel verschijnen.


    aan degenen die eieren naar de arme klaren heeft gebracht.... bedankt :thumbsup:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Bruno » vr okt 14, 2011 9:41 am

    Op de valreep nog 2 extra personen op zondag :

    Mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen (@20 euro/sessie + 15 euro pasje Circuit zolder/dag) ?
    Zij dit dit hebben, gelieve een helm mee te brengen !!!

    - Stephen
    - Rick
    - Wendy
    - Bert
    - Aline

    - Veerle (zaterdag)
    - Ernie + 2 zonen (zaterdag)

    - Vinciane
    - Ignaas

    - Renaud + partner (zondagvoormiddag)

    - 3 personen via Jos + (5 op zaterdag ?)
    - Ludo
    - Jager
    - Jos

    - TDC Belgium (zondagvoormiddag)

    => totaal : 25 X circuitaxi

    (op zaterdag)=> 9 ? (op zondagVM)=> 3 pers (op zondagNM) => 13

    Aanwezigen zondag bevestigd :

    - Bruno (2 pers)
    - Jos (11 pers)
    - ErikB (2 pers)
    - Luc en Veerle
    - Andros (1 pers)
    - Bart-K (1 pers)
    - Remco (1 pers)
    - Benny (1 pers)
    - Tom (1 pers)
    - Kasper (2 pers)
    - Rick (1 pers)
    - Sander (2 pers)
    - Bert (1 pers)
    - knarf (1 pers)
    - Stephen (2 pers)
    - Adaerts (2 pers)
    - Johan Q
    - VOP (2 Pers)
    - Anne Minnie (2 pers)
    - Koen en Kirsten Martijnse (2 pers)
    - Stephen Hargreaves (1 pers)
    - MG ZS (1 pers)
    - Mecanic Pete (2 pers)
    - Sergioios (3 pers)
    - Mrcarribean (1 pers)
    - Jager (2 pers)
    - Ludo ( 2 pers)
    - TDC Belgium (2 pers)
    - Yves (2 pers)
    - Tom (1 pers)
    - Frank Lambrechts (1 pers)
    - Vinciane (5 pers)
    - Renaud (2 pers)
    - Peter evers (2 pers)
    - MG Steven (1 pers)

    totaal zondag : 68

    komt zaterdag even piepen...:

    - OVI (Ivo) (2 pers)
    - Ernie (3 pers)
    - Frank Lambrechts (2 pers)

    totaal zaterdag : 7

    nog te bevestigen :
    - Bruce (ov)
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Luc » vr okt 14, 2011 6:24 pm

    Het mooie weer zorgt er voor dat we met mgf.be en het race-team niet alleen zullen zijn. Volgens de organisatie van de trackdays zijn alle plaatsen bijna ingenomen. Dit betekent een zeer gezellige drukte met veel wagens op de track. Spektakel verzekerd :thumbsup:

    Daarnaast is er voor de liefhebbers van trappers ook volgend event op zondag
    De finale van de BMX Topcompetition. De meer dan 500 jeugdige deelnemers staan te trappelen om in deze achtste en laatste wedstrijd de ziel nog eens extra uit hun lijf te trappen.

    Ambiance troef dus 8)
  • mg-zs
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 79
    GeregistreerdCOLON wo aug 26, 2009 9:58 pm
    WoonplaatsCOLON Maastricht

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door mg-zs » vr okt 14, 2011 10:21 pm

    adaerts schreefColonen voor de anderen die vanuit Nederlands Limburg mee willen rijden:
    omstreeks 11uur bijeen komen op de grensovergang Stein-Maasmechelen en om 11.15uur vertrekken richting Zolder


    waar is de verzamel plek dan ?
    ik kom pas vanaf maasmechelen de e314 op
    Commission No. ZS-005354 MGCC Mem No. 112226
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door BlackFox » vr okt 14, 2011 10:24 pm

    Ik ook! :D

    Tom stelde aan mij voor dat hij me een sms zou sturen wanneer ze op de grensovergang vertrokken, zodat ik dan de autostrade hier kan oprijden.
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • mg-zs
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 79
    GeregistreerdCOLON wo aug 26, 2009 9:58 pm
    WoonplaatsCOLON Maastricht

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door mg-zs » vr okt 14, 2011 10:52 pm

    Wacht jij dan bij de esso tank station ?
    Commission No. ZS-005354 MGCC Mem No. 112226
  • adaerts
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 337
    GeregistreerdCOLON di jul 05, 2011 2:41 pm
    WoonplaatsCOLON Echt Limburg Nederland

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door adaerts » vr okt 14, 2011 11:01 pm

    als Tom een SMS stuurt zien we jullie wel aansluiten op de E314 bij Maasmechelen, leuk dat we toch met enkele MG's tegelijk naar Zolder rijden.
  • .:bert:.
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 611
    GeregistreerdCOLON wo maart 14, 2007 8:42 pm
    WoonplaatsCOLON Halen

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door .:bert:. » vr okt 14, 2011 11:27 pm

    Morgen mijn helm en F'ke nog eens opblinken :D

    Tot zondag!!
    MGF'96

    52" TTB, Donkere Cup's, Good-Year Eagle F1 GS-D3, Miltek, Witte Pinkers, Lowering Pins, Washers.
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door ErikB » vr okt 14, 2011 11:51 pm

    de planning

    Afbeelding

    Mocht er iets niet kloppen of niet passen, laat het me dan weten dan probeer ik het anders te regelen. Neem ook in acht dat we dit zo goed mogelijk allemaal plannen, maar we hebben geen invloed op externe factoren en onvoorziene omstandigheden.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
BUTTON_POST_REPLY 170 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten