juist ook nog ingeschreven met mijn zrke op skylimit van 14 u tot 16 u op zondag.
proberen 2'00 te halen
mrcarribean







adaerts schreefColonvoor de mensen die vanaf grensovergang Stein-Maasmechelen mee naar Zolder willen rijden op 16 oktober: verzamelen tussen 11.00 en 11.15uur, vanaf de grensovergang naar Zolder is ongeveer een half uurtje.



adaerts schreefColonvoor de mensen die vanaf grensovergang Stein-Maasmechelen mee naar Zolder willen rijden op 16 oktober: verzamelen tussen 11.00 en 11.15uur, vanaf de grensovergang naar Zolder is ongeveer een half uurtje.





Bart-K schreefColon@Jager: via maasmechelen is maar 15min langer, ik twijfel ook om eerst naar daar te komen.
Lijkt me wel zo leuk om met een grote groep tegelijk aan te komen.
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.