BUTTON_POST_REPLY 170 berichten
mgf.be "end of season" zondag 16 oktober
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Luc » vr sep 30, 2011 2:55 pm

    Mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen (@20 euro/sessie + 15 euro pasje Circuit zolder/dag) ?
    - Stephen
    - Rick
    - Wendy
    - Bert
    - Aline
    - Veerle
    - 7 Personen via Bruno (waarvan 3 op zaterdag)
    - ? personen via Jos

    mgf.be Aanwezigen ?

    Bevestigd
    - Bruno (12 personen)
    - Jos (5 personen + ?)
    - ErikB (2 personen ?)j
    - Luc en Veerle
    - Andros (1 persoon)
    - Bart-K (1 persoon)
    - Remco (1 persoon)
    - Benny (1 persoon)
    - Tom (1 persoon)
    - Kasper (2 personen)
    - Rick (1 persoon)
    - Sander (2 personen)
    - Bert (1 persoon)
    - knarf (1 pers)
    - Stephen (2 personen)
    - Adaerts (2 personen)
    - Johan Q
    - VOP (2 Personen)
    - Anne Minnie (2 personen)
    - Koen en Kirsten Martijnse (2 pers)
    - Stephen Hargreaves (1pers)

    nog te bevestigen
    - Bruce (ov)
    - OVI (ov)
    - Jager (ov) 1 persoon
    - Ludo (1p/ OV)
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door em-gee-efke » zo okt 02, 2011 11:12 am

    We zouden er heel graag bij willen zijn, maar zoals eerder al aangegeven moet Erwin werken :-(
    MGF Co-pilote
  • mg-zs
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 79
    GeregistreerdCOLON wo aug 26, 2009 9:58 pm
    WoonplaatsCOLON Maastricht

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door mg-zs » zo okt 02, 2011 9:08 pm

    ik ben er ook bij :)
    Commission No. ZS-005354 MGCC Mem No. 112226
  • Avatar gebruiker
    Mecanicpeter
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 15
    GeregistreerdCOLON ma jun 13, 2011 9:51 am
    WoonplaatsCOLON Houthalen (B)

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Mecanicpeter » zo okt 02, 2011 9:35 pm

    Wij zijn erbij, 2pers.
    Tot zondag 16e
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Bruno » zo okt 02, 2011 10:14 pm

    Begint een aardige lijst te worden ... hop naar de 60 genodigden ?

    Mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen (@20 euro/sessie + 15 euro pasje Circuit zolder/dag) ?
    - Stephen
    - Rick
    - Wendy
    - Bert
    - Aline
    - Veerle
    - 7 Personen via Bruno (waarvan 3 op zaterdag)
    - ? personen via Jos

    mgf.be Aanwezigen ?

    Bevestigd
    - Bruno (12 pers)
    - Jos (5 pers + ?)
    - ErikB (2 pers ?)j
    - Luc en Veerle
    - Andros (1 pers)
    - Bart-K (1 pers)
    - Remco (1 pers)
    - Benny (1 pers)
    - Tom (1 pers)
    - Kasper (2 pers)
    - Rick (1 pers)
    - Sander (2 pers)
    - Bert (1 pers)
    - knarf (1 pers)
    - Stephen (2 pers)
    - Adaerts (2 pers)
    - Johan Q
    - VOP (2 Pers)
    - Anne Minnie (2 pers)
    - Koen en Kirsten Martijnse (2 pers)
    - Stephen Hargreaves (1 pers)
    - MG ZS (1 pers)
    - Mecanic Pete (2 pers)

    nog te bevestigen
    - Bruce (ov)
    - OVI (ov)
    - Jager (ov) 1 persoon
    - Ludo (1p/ OV)
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Luc » ma okt 03, 2011 6:42 pm

    EVEN EEN UPDATE

    een 50-tal inschrijvingen
    16 circuittaxi's op zondag
    Box nr 9
    afgesloten mgf.be parking => tbc door circuit-Zolder
    gezien het grote succes gaan we ons verplicht zien een maximum personen toe te laten. inschrijvingen (kosteloos) worden afgesloten op woensdag 12 oktober


    Afgelopen zaterdag hebben we de agenda verder besproken met onderstaande als resultaat:
    - iedereen welkom vanaf 12 u
    - free runs door Jos en Bruno + afstellen wagen + snelle rondjes klokken
    - Meet & Greet
    - doorlopende video-presentatie MG-PRT en mgf.be
    - 13u : start circuit taxi
    - 14u30 voorstelling van het vernieuwde race-team inclusief de MG- ZS (uit de UK)
    - technical workshops => vragen stellen aan wandelende experts ErikB en Remco
    - race rondjes en racebolides bekijken vanuit de pitlane
    - gedurende het event zijn er gratis drankjes, hapjes en belegde broodjes
    - aanwezigheid van MGF.BE clubshop / MG-PRT regalia shop.
    - mogelijkheid tot sessie circuitaxi : Beleef de echte circuitervaring tussen andere racers op het scherp van de snede. De absolute kick !
    - 17u30 : event closing

    De hapjes en drankjes worden jullie aangeboden door het Forum, als dank voor het vele (lees)plezier gedurende de afgelopen jaren.
  • Sergiosios
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 267
    GeregistreerdCOLON vr mei 13, 2011 7:45 pm
    WoonplaatsCOLON Heerlen

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Sergiosios » di okt 04, 2011 11:46 am

    + 3 Personen
    Ik kom die dag ook samen met mijn vader en mijn vriendin.
    Ben die dag jarig (20), maar wou het absoluut niet missen! :thumbsup:
    MGF 1.8mpi 1997 BRG 1997™
    Far from factory standard
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Bruno » di okt 04, 2011 9:31 pm

    Mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen (@20 euro/sessie + 15 euro pasje Circuit zolder/dag) ?
    - Stephen
    - Rick
    - Wendy
    - Bert
    - Aline
    - Veerle
    - 9 Personen via Bruno (waarvan 3 op zaterdag en 2 op zondagvoormiddag)
    - 8 personen via Jos

    mgf.be Aanwezigen ?

    Bevestigd
    - Bruno (12 pers)
    - Jos (11 pers)
    - ErikB (2 pers ?)j
    - Luc en Veerle
    - Andros (1 pers)
    - Bart-K (1 pers)
    - Remco (1 pers)
    - Benny (1 pers)
    - Tom (1 pers)
    - Kasper (2 pers)
    - Rick (1 pers)
    - Sander (2 pers)
    - Bert (1 pers)
    - knarf (1 pers)
    - Stephen (2 pers)
    - Adaerts (2 pers)
    - Johan Q
    - VOP (2 Pers)
    - Anne Minnie (2 pers)
    - Koen en Kirsten Martijnse (2 pers)
    - Stephen Hargreaves (1 pers)
    - MG ZS (1 pers)
    - Mecanic Pete (2 pers)
    - Sergioios (3 pers)

    nog te bevestigen
    - Bruce (ov)
    - OVI (ov)
    - Jager (ov) 1 persoon
    - Ludo (1p/ OV)
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • adaerts
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 337
    GeregistreerdCOLON di jul 05, 2011 2:41 pm
    WoonplaatsCOLON Echt Limburg Nederland

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door adaerts » di okt 04, 2011 10:28 pm

    herinnering voor Nederlandse Limburgers:
    voorstel om gezamelijk naar Zolder te rijden 16 oktober, verzamelpunt zou de parking op de grensovergang Stein-Maasmechelen kunnen zijn.
    reacties welkom.
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Luc » wo okt 05, 2011 8:05 am

    @ em-gee-efke: dat is jammer :(
    @ adaerts: prima initiatief, een event IN een event :thumbsup:
    @ Sergiosios : een taart met of zonder slagroom :wink:

    @ all : reeds 56 inscchrijvingen en 23 circuitaxi's (20 op zondag)

    Het wordt een leuke en drukke bedoening ! Wie er graag bij wil zijn aarzelt best niet te lang om zijn naam bij te plaatsten op het lijstje
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door ttdesign6 » wo okt 05, 2011 8:07 am

    Goed plan Ad, ik ben er sowieso :thumbsup:
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door BlackFox » wo okt 05, 2011 9:31 am

    Goed plan, is maar een paar km van hier!

    Moet wel een omweg maken voor er te geraken :D
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door ovi » wo okt 05, 2011 11:01 am

    Voila, we komen ook! :thumbsup:

    Mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen (@20 euro/sessie + 15 euro pasje Circuit zolder/dag) ?

    - Stephen
    - Rick
    - Wendy
    - Bert
    - Aline
    - Veerle
    - 9 Personen via Bruno (waarvan 3 op zaterdag en 2 op zondagvoormiddag)
    - 8 personen via Jos

    mgf.be Aanwezigen ?

    Bevestigd
    - Bruno (12 pers)
    - Jos (11 pers)
    - ErikB (2 pers ?)j
    - Luc en Veerle
    - Andros (1 pers)
    - Bart-K (1 pers)
    - Remco (1 pers)
    - Benny (1 pers)
    - Tom (1 pers)
    - Kasper (2 pers)
    - Rick (1 pers)
    - Sander (2 pers)
    - Bert (1 pers)
    - knarf (1 pers)
    - Stephen (2 pers)
    - Adaerts (2 pers)
    - Johan Q
    - VOP (2 Pers)
    - Anne Minnie (2 pers)
    - Koen en Kirsten Martijnse (2 pers)
    - Stephen Hargreaves (1 pers)
    - MG ZS (1 pers)
    - Mecanic Pete (2 pers)
    - Sergioios (3 pers)
    - OVI (Ivo) 2 pers.

    nog te bevestigen
    - Bruce (ov)
    - Jager (ov) 1 persoon
    - Ludo (1p/ OV)
  • Sergiosios
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 267
    GeregistreerdCOLON vr mei 13, 2011 7:45 pm
    WoonplaatsCOLON Heerlen

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Sergiosios » do okt 06, 2011 10:13 pm

    @ Luc : Doe maar met slagroom :D
    @ adaerts: Lijkt me een goed plan, ik wil wel gezamelijk rijden.


    Dit gaat inderdaad een leuk en druk event worden.
    Hoe meer zielen hoe meer vreugd/MG plezier! :thumbsup:
    MGF 1.8mpi 1997 BRG 1997™
    Far from factory standard
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door mrcarribean » vr okt 07, 2011 7:36 pm

    hey

    ik kom ook een kijkje nemen, zet mij maar bij de bevestigde.

    mrcarribean
    8) 8) 8)
    real mini 1998 65 PK
    honda amigo 1974 4 PK
    mobilette 1978 ? PK
    landrover defender 2010 122 pk en enorm veel koppel
    honda novio 1971 4 PK
    rover streetwise 105 pk diesel power
    mgf brg 1997 125 pk
BUTTON_POST_REPLY 170 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten