













Luc schreefColonMgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen (@20 euro/sessie + 15 euro pasje Circuit zolder/dag) ?
- Stephen
- Rick
- Wendy
- Bert
- Aline
mgf.be Aanwezigen ?
Bevestigd
- Bruno (12 personen)
- Jos (5 personen + ?)
- ErikB (2 personen ?)j
- Luc (2 personen)
- Andros (1 persoon)
- Bart-K (1 persoon)
- Remco (1 persoon)
- Benny (1 persoon)
- Tom (1 persoon)
- Kasper (2 personen)
- Rick (1 persoon)
- Sander (2 personen)
- Bert (1 persoon)
- knarf (1 pers)
- Stephen (2 personen)
- Adaerts (2 personen)
- Johan Q
- VOP (2 Personen)
- Anne Minnie (2 personen)
nog te bevestigen
- Bruce (ov)
- OVI (ov)
- Jager (ov) 1 persoon
- Ludo (1p/ OV)


Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.