Een prachtige locatie, mooie bungalow, prachtig weer, gezellige gelijkgezinden...kortom een topevent. Daarenboven zelfs in de prijzen gevallen met een prachtig canvas, waar mijn F opgedrukt staat. Dat krijgt een mooie plaats, Promise !
De wegen zijn, zoals we al langer weten, ronduit schitterend. Ik denk niet dat er veel gebieden zijn, waar je zo'n knappe ritten kan maken. T'was geen straf dat ik een heel week-end tussen de V8'en heb gereden samen met Claus, die we nog kennen van Tour de Lux, en ook met Sergiosios, die ik voor de eerste keer mocht ontmoeten met zijn vader. Prachtige F hebben ze.
Aangezien, een roadbook lezen de meeste V8'ers niet is gegeven, en aangezien ik alleen in de F zat en de handen op het stuur wou, voor het sportievere stuurwerk op de bochtige bergwegen, werd er al eens overgeschakeld op GPS, i.p.v. de bedoelde trip. Echter, waar je ook rijdt, de wegen blijven gewoon mooi in de Eifel.
Ik wil dan ook de mgfim11 crew hartelijk bedanken, voor dit schitterend opgezet event. 1000 X dank !!!
Leuke is, volgende week ga ik terug
Wat deze vuurdoop voor mijn F betreft : Eerlijk gezegd had ik dit nooit durven dromen; De BRM bak, heeft een kompleet andere wagen van mijn F gemaakt. Acceleraties en hernemingen zijn van een totaal andere orde van groote geworden, terwijl de F vroeger ook al best van zijn plaats wou. In zijn 5 gaat de wagen gewoon tot in zijn begrenzer. Heel raar is dit. Je moet dus lossen, omdat je geen versnelling meer over hebt. Top bedraagt nu 230 op GPS (getest op de Autobahn





.
, op dat moment dus maar gezegt van: dank u wel het lukt ons wel.














