

Bart-K schreefColonWat zijn jouw achterlichten een kerstboom





Tukker schreefColon@kevin, goed plan, uiteraard wil ik de volgende keer er natuurlijk gewoon bij zijn.


Rick schreefColon
Mochten er meer mensen de rit nog willen rijden, dan moeten we een datum prikken. Ik probeer en dan ook weer bij te zijn.


Kachel schreefColonidem!




Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.