BUTTON_POST_REPLY 137 berichten
1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-2011
  • Welke datum heeft jullie voorkeur?

    Poll eindigt op vr jun 10, 2011 10:17 pm

    Zondag 31 Juli
    1
    8%
    Zondag 14 Augustus
    2
    17%
    Zondag 28 Augustus
    6
    50%
    Zondag 11 September
    3
    25%
     
    Totaal aantal stemmenCOLON 12
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-

    door Rick » za aug 27, 2011 10:48 pm

    Zullen we ruilen van rekening? :wink:

    Ik ben er in ieder geval morgen, alleen nog even tanken van te voren.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-

    door Ultimate » zo aug 28, 2011 2:01 am

    Het word erg moeilijk, ik moet dus helaas afzeggen.
    Volgend jaar ben ik zeker van de partij
    Ik heb zo het idee dat ook dit een jaarlijks event wordt
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-

    door Andros » zo aug 28, 2011 7:23 am

    7 Wagens maar? Nja, ik ga nu vertrekken en we gaan er in ieder geval een toffe dag van maken. Tot straks :)

    Sent from my fancy schmancy phone using Tapatalk
    De nachtspotter!
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-

    door Rick » zo aug 28, 2011 10:02 pm

    Vandaag een geweldige rit gereden!

    Vanochtend had mijn F even start problemen. Te lang stil gestaan en de accu was weer eens leeg. Met de startkabels gestart en rijden maar.

    De ontvangst was bij Pierre en Collette thuis. Een prachtige boederij omgebouwd tot een mooi woonhuis. Rond 11 uur zijn we gestart, lekker met de kap open. Er werd niet hard gereden, waardoor we mooi van de omgeving konden genieten. we hebben bijna de hele tijd open gereden, alleen toen we even achter een huifkar zaten werden we een beetje nat. Maar we konden er na een tijdje langs en onze weg op een normale snelheid weer vervolgen. De lunch was ook op een leuke locatie waar we lekker buiten konden zitten. 's middags nog een stop op een mooi landgoed gehad waar we even wat gedronken hebben en daarna onze weg konden vervolgen. Het routeboek was perfect. We hebben 2 keer een afslag gemist, maar dat hoort erbij. Het voordeel was dat we met een kleine groep waren en relax konden rijden. Aan de ene kant was het ook wel jammer dat we maar met 6 auto's waren, maar de pret was er zeker niet minder om.

    Pierre en Collette bedankt voor het organiseren van deze mooie rit. Ik kijk uit naar de editie van volgend jaar!
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-

    door Bruno » zo aug 28, 2011 10:16 pm

    6 :shock:
    Dan zijn er nog veel afgevallen uiteindelijk. Wat jammer ! Volgende editie mag je op mij rekenen, zoals voor elk evenement.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Blue Trophy
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 101
    GeregistreerdCOLON do jun 03, 2010 9:45 pm
    WoonplaatsCOLON Oud-Bergentheim

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-

    door Blue Trophy » zo aug 28, 2011 10:46 pm

    Vandaag was het zo ver, onze rit. Om 10:00 kwam Kevin als eerste binnen, later Andros en Bart en daar opvolgend Rick, Bruce en Miriam. Na wat koffie gedronken te hebben, en wat gekletst te hebben, zijn we met de rit begonnen. We konden heerlijk open rijden. Mijn vader was nog zo vriendelijk om wat foto’s te maken van de start, nu nog hopen dat hij ze ook even aan mij geeft!
    Om eerlijk te zijn vonden wij het nog best spannend, ja zou je de route wel goed hebben beschreven, zou het voor iedereen wel duidelijk zijn. Maar het ging allemaal wel goed, en ik denk dat iedereen ook heeft genoten, wij ieder geval wel!

    Wij wilde ook iedereen bedankt voor de leuke dag, en de humor!.

    PS. Ik ben nog bezig met de foto’s, maar het viel niet mee om vanuit een rijdende auto te fotograferen. Ik zal deze week de foto’s van de rit plaatsen.

    Groetjes Pierre en Colette
    MGF Trophy 160 BLUE
    MG ZS Yellow
    MG TD 1952 Clipper Blue
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-

    door Kevin » zo aug 28, 2011 11:31 pm

    Wat een geweldige rit! (kan ook niet anders deels in het mooie Twente ;))
    Een goed aantal kilometers met de stops op het juiste moment, helaas ook een ongepland, maar dan is de hulp en ductape altijd aanwezig!
    Hopelijk volgend jaar weer met minimaal net zulk weer als vandaag.
    Bedankt!
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-

    door Andros » ma aug 29, 2011 9:43 am

    Complimenten voor de mooie rit. Twente is voor mij een behoorlijk eind uit de buurt maar het is het ritje wel waard. Mooie landweggetjes, rustige omgeving waardoor we overal goed door konden rijden. Op een enkele huifkar na hebben we eigenlijk geen oponthoud gehad. Ook Kevin nog kunnen helpen door mijn altijd aanwezige rol duct tape :lol:

    Over de opkomst is gisteren genoeg gepraat en ik blijf het erg jammer vinden dat mensen zich inschrijven en op het allerlaatste moment zonder reden verstek laten gaan. Pierre en Colette hebben zich belangeloos ingezet en veel tijd in deze rit gestoken. Als je je inschrijft rekenen mensen er op dat je daadwerkelijk komt. Onverwache situaties kunnen natuurlijk altijd voorkomen maar persoonlijk vind ik dit geen motivatie om tijd in een event te steken. Ik hoop van harte dat deze rit volgend jaar weer door gaat en als mijn agenda het toe laat ben ik zeker weer van de partij, ook al is het een takke-eind rijden ><
    Laatst bijgewerkt door 2 op Andros, in totaal 0 keer bewerkt.
    De nachtspotter!
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-

    door Bruce » ma aug 29, 2011 11:40 am

    Ik sluit me geheel bij Andros aan,

    Ik vind het gewoon echt heel onbeleefd om op het allerlaatste moment zonder opgave van reden af te zeggen, Pierre en Colette hebben heel veel tijd en aandacht besteed aan deze rit en hij was tot in de puntjes uitgewerkt. Zij regelen\houden rekening met lunch, dranje en eet locatie en daar word door sommigen van dit forum gewoon geen rekening mee gehouden.

    Maar, wat was het een mooie rit, allemaal achteraf weggetjes tussen mais velden en weilanden door, met schitterende vergezichten, 95% van de rit gewoon lekker open gereden en heerlijk van de omgeving kunnen genieten. Ik ga de rit zeker nog een keer rijden met het roadbook.

    Pierre, Colette, dank voor een hele leuke dag...
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-

    door Rick » ma aug 29, 2011 6:40 pm

    Blue Trophy schreefColonPS. Ik ben nog bezig met de foto’s, maar het viel niet mee om vanuit een rijdende auto te fotograferen. Ik zal deze week de foto’s van de rit plaatsen.


    Ik heb jullie account geactiveerd. Als je mij even een PB stuurt als de foto's erop staan zal ik ze in de events map plaatsen.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Blue Trophy
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 101
    GeregistreerdCOLON do jun 03, 2010 9:45 pm
    WoonplaatsCOLON Oud-Bergentheim

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-

    door Blue Trophy » ma aug 29, 2011 10:50 pm

    Iedereen bedankt voor de leuke berichten en de complimentjes. Het was erg gezellig!


    @ Kevin, je hebt helemaal gelijk, Twente is schitterend, zeer mooie omgeving, waar je aardig wat mooie ritjes kan maken! Wij wonen hier nog niet zo lang, maar vanaf het begin zeiden we al: We gaan hier nooit meer weg!
    Verder nog alles goed met je auto?

    @ Andros, het was voor jou inderdaad wel een eind rijden, niet alleen heen, maar ook terug, je zou wel erg laat thuis zijn gekomen! En mochten wij een keer duct tape nodig hebben, dan weten we je te vinden!

    @Bruce, leuk om te lezen dat jullie ook zo genoten hebben van de rit. Mochten jullie de rit nog eens rijden, en jullie vinden het leuker om met nog iemand de rit te rijden, dan houden wij ons aanbevolen.

    @ Rick, ja die huifkar was wel een vervelende koetsier, hij vond het natuurlijk wel leuk om te zien dat wij wat nat geregend werden! Ik vond het erg druk met de huifkarren wat wel erg leuk was om te zien.
    En wat betreft de kleine groep, het was even een teleurstelling, eerlijk is eerlijk, maar jullie hebben het helemaal goed gemaakt.
    Ik zal je een pb sturen zodra ik de foto’s er op heb gezet.

    Hier alvast een paar foto's van de rit.

    Afbeelding

    Uploaded with ImageShack.us

    Afbeelding

    Uploaded with ImageShack.us

    Afbeelding

    Uploaded with ImageShack.us

    Afbeelding

    Uploaded with ImageShack.us

    Afbeelding

    Uploaded with ImageShack.us

    [IMG=http://img88.imageshack.us/img88/5267/overijsselserit21.jpg][/IMG]

    Uploaded with ImageShack.us

    Afbeelding

    Uploaded with ImageShack.us

    Afbeelding

    Uploaded with ImageShack.us
    MGF Trophy 160 BLUE
    MG ZS Yellow
    MG TD 1952 Clipper Blue
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-

    door ttdesign6 » ma aug 29, 2011 11:26 pm

    Leuke foto's! Ik ga dit onthouden voor volgend jaar. :thumbsup:
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    Bart-K
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 840
    GeregistreerdCOLON di aug 19, 2008 11:14 am
    WoonplaatsCOLON Steenbergen NB
    CONTACTCOLON

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-

    door Bart-K » di aug 30, 2011 12:04 am

    Dankzij de inzet van Pierre en Colette genoten van een prachtige rit.
    Volgend jaar zeker weer!!

    Over de opkomst zijn al genoeg woorden gezegd en daar sluit ik me volledig bij aan.

    Meteen maar gecombineerd met familiebezoek op de terugweg (en een flinke omweg, want de A2 was afgesloten...) dus uiteindelijk was ik om 02.15u thuis.
    '03 MG ZT 190+ -> my forever car!!
    '05 MG ZT 330 -> because, why not?
    '03 MG ZS 180 -> tracktoy

    You can be a child once, but immature all your life...

    https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland/
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-

    door Andros » di aug 30, 2011 9:06 am

    Heb jij geprobeerd om via Utrecht en 's-Hertogenbosch naar huis te rijden? Tussen Empel en Deil was de boel inderdaad afgesloten. Dergelijke dingen gebeuren vaak in het weekend, altijd even van tevoren controleren bij events ;)
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    Blue Trophy
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 101
    GeregistreerdCOLON do jun 03, 2010 9:45 pm
    WoonplaatsCOLON Oud-Bergentheim

    Re: 1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-

    door Blue Trophy » wo aug 31, 2011 9:20 am

    @ Bart, dat moet dan wel een enorme omweg zijn geweest, je hebt een aardige toerrit van gemaakt! :lol: :lol:
    MGF Trophy 160 BLUE
    MG ZS Yellow
    MG TD 1952 Clipper Blue
BUTTON_POST_REPLY 137 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten