Wij zijn ook weer veilig thuis. Man wat heb ik genoten. Het weer was niet te geloven zo mooi en de ritten nog mooier. Jammer genoeg moest ik draaien voor de DVD maar delen van de rit toch kunnen rijden. Het gebied is te mooi om nooit geweest te zijn.
Vrijdag waren wij laat pas aanwezig op het park. Volgende dag op tijd opgestaan voor het ontbijt bij Hajo en Daphne. Toen vol gas naar het eerste punt waar ik moest staan. Na lang wachten kwamen de eerste Fjes en TFjes door de hairpin. Met als laatste de V8 gasten met daarbij Bruno met zijn snelle F. Hij trok even wit weg toen hij gecontroleerd de bocht door kwam maar zijn slip dif ingreep. Ook de bestuurder van de Mercedes met tegenovergestelde richting trok wit weg denk ik

Op de 2e plek bij een andere hairpin ook erg mooie shots kunnen maken.
Avond begon dat Bruno en ik even langs Sergiosios moesten die losse achter remklauwen had. In de F van Bruno die kant op. Ik reed pas voor het eerst mee met de nieuwe set up van Bruno. En wat gaat dat ding door. Het is ongelofelijk hoe de F in elke versnelling van zijn plek wil. Na een gecontroleerde slide door een bocht, wij hadden met de hoge snelheid niet gezien dat je daar 30 mocht omdat er grind op de weg lag, kwamen wij bij Sergiosios aan. Samen met zijn vader alles vast gezet en weer terug. Daarna was het diner met alle deelnemers met daarna een feest met band. Het was gezellig en met een hoop mensen kunnen babbelen. Even een Maxima momentje met Bruno aangezien hij het achievement award kreeg voor 10 jaar MGF.BE. Een hele mooie kanvas met daarop zijn F. En natuurlijk kon Dieter ook zijn award in ontvangst nemen. En het was nog lang onrustig op het park.
Volgende dag begon met bewolking. Het had de nacht daarvoor geregend. Maar om een uur of 11 trok het open en iedereen kon open de rit rijden. Mooie shots gedraaid en heerlijk gelunched in Cochem.
Na de rit een afsluiting op het park met een one man band, heerlijk eten en een proeverij. Gezelligheid en zelfs tijdens het buitje met zijn allen onder de tent gestaan.
Na de afsluiting spullen opgeruimd en met een goed gevoel weer naar huis gereden.
Namens MGF.BE wil ik Hajo, Rolf en Rudi bedanken voor de organisatie van MGFIM11. Dit event staat op de kaart!
En namens mijzelf wil ik iedereen van MGF.BE bedanken die aanwezig waren. Helaas heb ik niet iedereen kunnen spreken maar top dat jullie er waren