Ondanks het slechte weer hebben we toch een leuke dag gehad. De rit naar Assen was al een hele ervaring, de weg stond helemaal blank. Maar er waren ook nog mensen in oldtimers die open naar Assen kwamen, en op de parkeer plaats onder een paraplu even warm probeerde te worden ( respect )

.
Mooie Engelse auto's gezien en leuke races.
Respect ook voor diegene die met dat slechte weer toch de baan op gingen om hun auto om het circuit te testen. Een mooie gele MGTF Thorpy die spinde en een Mini die hem op volle snelheid net niet raakte blijft toch spannend. Ik heb het niet gedaan omdat ik toch wel zuinig ben op de F
Het aantal deelnemers met een stand viel tegen, daar had ik meer van verwacht. Na de middag werd het droog en konden we toch nog open en tevreden naar huis rijden.
Gr Hans