BUTTON_POST_REPLY 105 berichten
14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)
  • Avatar gebruiker
    Blue Trophy
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 101
    GeregistreerdCOLON do jun 03, 2010 9:45 pm
    WoonplaatsCOLON Oud-Bergentheim

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Blue Trophy » di aug 09, 2011 8:53 pm

    Wij komen ook naar de pakeerplaats De Markte.
    MGF Trophy 160 BLUE
    MG ZS Yellow
    MG TD 1952 Clipper Blue
  • RicardoMGF
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 131
    GeregistreerdCOLON zo apr 11, 2010 1:18 pm
    WoonplaatsCOLON Krommenie (nl)

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door RicardoMGF » wo aug 10, 2011 11:01 am

    Ik kom ook naar de markte

    Sent from my GT-P7100 using Tapatalk
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Ultimate » za aug 13, 2011 2:50 pm

    90% kans op regen
    17,9 mm neerslag

    Sta niet raar te kijken als ik er niet ben.
    Als het smorgens nog goed weer is kom ik, als het met bakken uit de lucht valt, hou ik het voor gezien...
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • MGTF160
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 84
    GeregistreerdCOLON za apr 10, 2010 11:48 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door MGTF160 » za aug 13, 2011 6:23 pm

    Je laat je toch niet kennen door een beetje water? Ik had ook kunnen klussen in het huis omdat we net een huis hebben gekocht maar dat doe ik ook niet! Wil ik wat regelen voor de medeforumgebruikers... En dan een dag ervoor zeggen dat als het regent..enz, enz. Dat het kan regenen weet iedereen ook voor het aanmelden. Nu regel ik voor iedereen gratis paddockkaarten en krijg ik te lezen: "sta niet raar te kijken als ik er niet ben".
    Thnx!
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Ultimate » zo aug 14, 2011 8:30 am

    Ik kom wel langs, maar hoelang weet ik nog niet.
    Zeg zelf, je komt niet ergens om je zeiknat te laten regenen, maar om van mooie auto's te genieten.
    Dat genieten word wel een beetje de kop in gedrukt zo.
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door RemcovanKuilenburg » zo aug 14, 2011 9:05 am

    Als ik nu naar buiten kijk zou ik ook niet auto's willen kijken op het circuit. Het valt met bakken uit de hemel hier.

    Op naar Bruno in de Golf ;-)
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Ultimate » zo aug 14, 2011 10:05 am

    Ik ben er bijna... ben benieuwd, helaas de paraplu vergeten
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • RicardoMGF
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 131
    GeregistreerdCOLON zo apr 11, 2010 1:18 pm
    WoonplaatsCOLON Krommenie (nl)

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door RicardoMGF » zo aug 14, 2011 10:16 am

    Wij staan nu bij de laatste stop voor het circuit

    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
  • RicardoMGF
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 131
    GeregistreerdCOLON zo apr 11, 2010 1:18 pm
    WoonplaatsCOLON Krommenie (nl)

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door RicardoMGF » zo aug 14, 2011 6:40 pm

    En daar stonden we dan in de stromende regen op parkeerplaats de Markte en om 9:30 kwam Daniël aan en vertrokken we richting Assen.
    Vlak voor het Circuit sloot Mike ook aan, en kwamen we met 5 auto's aan op het circuit.
    De rest van de ochtend heb ik eigenlijk op de tribune, kijkend naar de racers doorgebracht (daar zat je tenminste droog).
    In de middag werd het droog en heb ik nog wat foto's geschoten.
    Jammer dat de regen heel wat mensen thuis heeft gehouden want er was nog genoeg plek, maar voor een eerste editie was het aardig gelukt.
    Op de terugweg nog wel vanaf Nijkerk dakloos gereden, en zelfs het zonnetje nog gevoeld.
    Voor mij was dit de eerste keer dat ik met de MG een evenement bezocht en het heeft me er van overtuigd het vaker te doen.

    Ik wil Daniël bedanken voor het regelen van de paddock kaarten die ons gratis entree gaven voor de bestuurder en de auto.
  • Avatar gebruiker
    Bart-K
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 840
    GeregistreerdCOLON di aug 19, 2008 11:14 am
    WoonplaatsCOLON Steenbergen NB
    CONTACTCOLON

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Bart-K » ma aug 15, 2011 12:56 am

    RemcovanKuilenburg schreefColonAls ik nu naar buiten kijk zou ik ook niet auto's willen kijken op het circuit.

    Ik heb me vandaag toch prima vermaakt met het kijken naar auto's, maar dan wel op een iets ander circuit :wink:

    http://www.youtube.com/watch?v=0zsjowPBiOc
    '03 MG ZT 190+ -> my forever car!!
    '05 MG ZT 330 -> because, why not?
    '03 MG ZS 180 -> tracktoy

    You can be a child once, but immature all your life...

    https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland/
  • Avatar gebruiker
    HansZ
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 152
    GeregistreerdCOLON vr dec 12, 2008 12:34 pm
    WoonplaatsCOLON Cothen

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door HansZ » di aug 16, 2011 9:56 am

    Ondanks het slechte weer hebben we toch een leuke dag gehad. De rit naar Assen was al een hele ervaring, de weg stond helemaal blank. Maar er waren ook nog mensen in oldtimers die open naar Assen kwamen, en op de parkeer plaats onder een paraplu even warm probeerde te worden ( respect ) :thumbsup: .

    Mooie Engelse auto's gezien en leuke races.

    Respect ook voor diegene die met dat slechte weer toch de baan op gingen om hun auto om het circuit te testen. Een mooie gele MGTF Thorpy die spinde en een Mini die hem op volle snelheid net niet raakte blijft toch spannend. Ik heb het niet gedaan omdat ik toch wel zuinig ben op de F

    Het aantal deelnemers met een stand viel tegen, daar had ik meer van verwacht. Na de middag werd het droog en konden we toch nog open en tevreden naar huis rijden.

    Gr Hans
    - MG TF 2003 Tahiti Blue, K&N luchtfilter, Bastuck sportuitlaat,
    - Renault Megane TCE.
    - Toyota Aygo.
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Ultimate » di aug 16, 2011 10:22 am

    Was leuk inderdaad, jammer van de regen, die hield de dagjes mensen een beetje weg.
    Paar gave wagens gezien en ook mijn future car: Mat zwarte Lotus Elise MK1 :love:
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Avatar gebruiker
    Blue Trophy
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 101
    GeregistreerdCOLON do jun 03, 2010 9:45 pm
    WoonplaatsCOLON Oud-Bergentheim

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Blue Trophy » di aug 16, 2011 12:44 pm

    Ondanks het weer hebben wij ons ook goed vermaakt. Vond persoonlijk het wel wat tegenvallen, had wat meer stands verwacht, dus wat meer kraampjes waar je aardig wat leuks kon kopen, maar helaas was dit niet het geval, en zijn we maar met 2 boeken en een paraplu thuis gekomen.!
    MGF Trophy 160 BLUE
    MG ZS Yellow
    MG TD 1952 Clipper Blue
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Ultimate » di aug 23, 2011 3:29 pm

    Afbeelding
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Bruno » di aug 23, 2011 11:00 pm

    van wie is die volcano ???
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
BUTTON_POST_REPLY 105 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten