


Stephen schreefColonAlleen de ervaring van een MG-weekend met overnachting ontbreekt me nog compleet... 0,0 ervaring![]()





Duitse Eifel is gewoonweg een bijzonder geschikte streek voor onze roadsters.

Hajo Witzel schreefColonIk schat in dat we voor 2/3 over K wegen gaan, rest L wegen.






Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.