Ik kwam tot m'en verbazing als eerst aan om half 1 ongeveer.
Was nog wel een beetje brakjes van de kroegentocht de avond ervoor, maar heb het gered na +2 uur rijden.
Gaf Bruno een blinddoek en de pins kwamen er als nog onder, ik denk dat hij pin nachtmerries gaat krijgen.
Hij heeft mooi vakmanschap verricht echt toppie
Wel jammer dat de groep was opgesplitst, maar als nog een leuke dag gehad met z'en 3tjes.
Ik wil later ook zo'n garage, dat is zeker!
Het rijdt 100X beter, veel stabieler op de weg en dat maakt het lange afstand rijden plezieriger.
Op de terugweg geduelleerd met Mike, de mensen zullen wel gedacht hebben ''Stomme Hollanders!!''
Klinkt leuk duo Milltek naast elkaar stoplicht sprintje houden.
Toch nog een paar foto's kunnen maken.







Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.