Mijn F is (nog) niet in zo'n mooie staat dat ik hem wil laten zien op een soort van show.
Ik had veelbelovende plannen voor mijn F maar door een aantal gebeurtenissen is de zekerheid om hem dit jaar op te knappen in het water gevallen.
De gewone mens ziet mijn auto als knap maar voor kenners zoals jullie of ander fanatieke auto liefhebbers ziet mij F er uit als een slagveld.
Er zijn teveel punten die aandacht nodig hebben wat veel geld gaat kosten.
Ik zou dit jaar wel enorm graag naar een event willen waar ik alleen andere club-mensen tegenkom, spreek en leer kennen. Maar voor een soort van auto show zou ik mij alleen maar schamen.
Ik probeer alles op alles dat mijn F in uitstekende staat te krijgen maar ik kan niet garanderen dat dat voor 14 augustus is.
Dus bij deze graag Onder Voorbehoud.






