











Julien schreefColonVergeet je inschrijvingsformulier niet in te vullen!!
Inschrijvingsformulier
Ik heb me gisteren ook aangemeld, inshrijvingsformulier is ingevuld en verzonden..
gr.
Ewald
01. Julien en Huguette
02. Paul en Francine
03. Toine en Chris
04. Luc Vandamme
05. Jos Laureyn
06. Tom Thomas (ttdesign)
07. Benny (BlackFox) en Kenny (geen grap )
08. Andros en Sander
09. Ronald (MG TF) en Marie-Claire.
10. Luc (tbc)
11. Chantal en Gijs
12. Marie Lou Snocks
13. Piere en Colette Rehorst
14. Marc en Micheline Neven
15. Guido Vanoppen
16. Johan Doms
17. Angel Guerra
18. Francis Onkelinx
19. Eddy Vleugels
20. André Vangeel
21. Rohnny Steuckers
22. André Beckers
23. Carlo Gilissen
24. Peter Van Overmeire
25. Bart Dierckx
26. André Vanhees
27. Fernand Snyckers
28. André Claus
29. Omer Claus
30. Norbert Huyghebaert
31. Dominiek Hauben
32. René Bams
33. Ronny Houben
34. Remi Buntinx
35. Inge Colson
36. Frieda De Buyser
37. Kevin Bertels
38. Christoph Vaningelgem
39. Ewald Borgt
Kom op naar de 40

Bruno schreefColonIk heb de indruk dat het niet echt een MGF.BE event meer is, maar eerder een MG club Limburg gebeuren.




Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.