Ter gelegenheid van de braderie in Lanaken (BE) op 18 & 19 juni 2011, is onze papa op zoek naar enkele MG's voor een soort van mini tuningshow. Hij zou graag enkele MG's bij hem voor de deur (Karnic, broodjesbar/eetcafé) zetten, met een show & shine wedstrijd aan vast. Dit zou hij willen realiseren op zaterdag 18 juni 2011. De braderie is van 13u tot 17u. De auto's worden op een tapijt gezet om te "showen". Onder het toeziend oog van een jury wordt er dan een show & shine trofee uitgereikt.
Degene die dit wel ziet zitten en/of leuk vindt, mag mij uiterlijk 15 juni 2011 iets laten weten. (15 juni moet ik het definitieve aantal doorgeven, zodat papa ook nog het één en ander kan regelen).
Laatst bijgewerkt door 1 op em-gee-efke, in totaal 0 keer bewerkt.
Het gaat er ook niet zo zeer om of je MG getuned is of niet
Zie het als een leuke samenkomst van Forum leden.
Afgelopen weekend tijdens een communiefeestje kwam Aline's vader met het idee iets speciaals te doen om de straat voor zijn eetgelegenheid extra aandacht te geven. Het leek hem leuk om een aantal MG's te showen. Om het aantrekkelijk voor jullie te maken, wil hij er wel iets tegenover zetten
Als ik die zaterdag vrij ben wil ik best komen maar dat weet ik morgen pas. Jullie rijden vanaf Bergen op Zoom naar Lanaken? Indien ja, wellicht kan ik gezellig meerijden