


Julien schreefColonDaar we durven aannemen dat niet iedereen die dag naar BAJ of MG-live gaat op 26 juni maar de voorkeur geeft aan een gezellig ritje in het mooie Belgische Limburg.
Hier nog even wat nuttige info.
De 5de Midzomertour
Organisatie:Paul Vanbrabant & Julien Gijbels voor MG Club Limburg en voor MGF.be
Vertrekplaats : Sporthal Runkst (Hasselt)
Djef Swennenstraat 17
3500 Hasselt
Samenkomst vanaf 13.00h
Vertrek omstreeks 14.00h
Afstand ongeveer 100 km
Inschrijvingskost : 5 € inclusief roadbook
Voor zij die willen een Rallyplaat voor 3 €
Bij aankomst frietjes en snacks à volonté per persoon: 7.5 €
Voorafgaandelijk inschijven kan tot 20 juni 2011 via onderstaande link.
Meer Info: Paul Vanbrabant op het nummer : 00 32 476 54 74 71
Inschrijvingsformulier
Alvast een lijstje:
1.Julien en Huguette
2.Paul en Francine
3.Toine en Chris
4.Luc Vandamme
5......

Hippert schreefColonJulien schreefColonHier alvast een linkje naar foto's van vorige editie
http://www.mgclublimburg.be/4de%20Midzo ... index.html
Leuke foto's!
Ik ben heel erg jaloers op jullie mooie omgeving, in Nederland is alles plat












Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.