BUTTON_POST_REPLY 268 berichten
MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door ttdesign6 » zo mei 22, 2011 10:22 pm

    Benieuwd naar beeldmateriaal! Voor het weer hadden jullie dus beter naar Z-Limburg kunnen rijden. Beetje bewolking maar verder prachtig weer!
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door Kevin » zo mei 22, 2011 10:34 pm

    Mooie rit, goed weer en lekker eten :thumbsup: Alleen op grind sleutelen is minder prettig...
    Hopelijk is iedereen weer goed thuis gekomen!
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door em-gee-efke » zo mei 22, 2011 10:42 pm

    D.B.C. schreefColonWe hebben heel even een paar spetters gehad onderweg en bij de tussenstop, voor de rest was het droog en scheen zelfs de zon soms nog.

    Ondanks een een paar stagnerende factoren voor sommigen met o.a. aanrijding, achterlicht slopen etc. verliep de rit goed en het was een erg mooie route om te rijden met plekken waar ik zelfs nog nooit ben geweest.
    Het was ook erg gezellig te kletsen met de gezichten die scholen achter de namen.

    Cheers!



    Toch niet al te erg mag ik hopen??

    Zo te lezen hebben jullie een super dag gehad! Ben benieuwd naar de foto's!
    Helaas konden wij er niet bij zijn omdat Erwin moet werken en omdat onze F pas volgende week klaar is :-)
    MGF Co-pilote
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door Ultimate » zo mei 22, 2011 10:42 pm

    Kevin schreefColonMooie rit, goed weer en lekker eten :thumbsup: Alleen op grind sleutelen is minder prettig...
    Hopelijk is iedereen weer goed thuis gekomen!


    3 helaas niet... Gooische rampenrit 2011? :wink:
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Helmet
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310
    GeregistreerdCOLON za nov 07, 2009 12:29 pm

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door Helmet » zo mei 22, 2011 10:44 pm

    Om 21:40 weer in het Oosterbeekse aangeland.
    We hebben een topdag gehad mensen!
    Zeer goed weer (regen precies tijdens de lunch als we binnen zitten), mooie omgeving, leuke dingen gezien, minder leuke dingen ook, wat nieuwe gezichten gezien en gesproken...
    Ja, die rit sluit ik mij volgend jaar zo weer bij aan.
    Organisatie bedankt ! :thumbsup:

    >> een 20-tal foto's <<

    Afbeelding
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door Arjan » zo mei 22, 2011 11:15 pm

    En weer thuis daar waar mijn bedje staat :D Leuke dag met humor, chique omgeving, lekker eten maar ook drama. Het zou zo in een bekende Nederlandse TV serie kunnen passen.... :wink: Remco en Rick, het was top :thumbsup: Voor de forum members met de ontstaande pech was het echt vervelend dat het tijdens een event zoals deze moest gebeuren :( Sterkte met de reparaties.

    Arjan.
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door RemcovanKuilenburg » zo mei 22, 2011 11:44 pm

    Zooo wij zijn ook weer veilig thuis.

    Wat een top dag hebben wij gehad. Regen (paar spatjes) precies met de lunch. Helaas een start met een klein kusje van 2 Fjes. Maar gelukkig dat de schade "mee viel". Het was rijdbaar. Ik hoop dat het snel opgelost kan worden en als ik wat moet doen met onderdelen laat het weten.
    Op de parkeerplaats van Stijl nog even wat klusjes gedaan. Lekkage proberen op te lossen, wat zijn wij snel met een engine cover en een ratel, en nog bij Kevin zijn downpipe vast gezet aan zijn Cat. (2 euro komt goed Kevin!)

    Na de lunch konden Rick en ik ook mee rijden met de rit. Heerlijk mee genieten met iedereen. Na een een mooi stuk om het Naarder Meer kwam de stoet tot stilstand. Ronald(Leblar) waar wij al de lekkage hadden proberen te helpen moest weer vloeistof vullen. Maar na het vullen klep dicht gedaan en sleutel nog in het koffer ruim :? Na de de mogelijkheid gekeken te hebben om via de enigebay cover er in te komen, wat dus niet mogelijk was, toch maar besloten om het rechter achterlicht te slopen. Bruno kon het echt niet over zijn hart verkrijgen. Maar ik zonder gevoel voor een F, Grapje, tikte simpel weg het achter licht in. Na wat rommelen met een paar wonden in handen de sleutel weer er uit gehaald. Wij konden weer vervolgen.

    De laatste leg hebben wij als organisatie een stukje kunnen afsnijden waardoor wij gelijk met de kopgroep aankwamen. Nog even bijgekletst op de parkeerplaats.

    Heerlijk dinner gehad en enorm gelachen.

    Dank jullie wel voor degene die aanwezig waren, en voor degene die thuis bleven. jullie hebben wat gemist

    Volgend jaar gaan we met wat kleine aanpassingen de rit met heel veel plezier weer organiseren.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door Rick » ma mei 23, 2011 12:25 am

    Het was weer een top editie op de kleine gevalletjes na. Gelukkig kon iedereen zijn weg vervolgen en zijn er geen ernstige dingen gebeurd. Weer nieuwe gezichten gezien, lekker open gereden (de regen kwam op het juiste moment) en erg gelachen.

    Iedereen bedankt voor jullie komst!
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door RemcovanKuilenburg » ma mei 23, 2011 12:31 am

    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door Bruno » ma mei 23, 2011 12:33 am

    Inderdaad, serieus wat km's afgehaspeld dit week-end, maar we knoopten er nog een mooie zaterdag aan met een gezellig verblijf in een Van der valk hotel. Nog een leuk drankje op zaterdagavond in Remco's tuin en op zondag een schitterende rit. Niet de sportieve versie weliswaar á la 1000 bochten, maar niet te min heel leuk, met mooie lokaties, leuk gezelschap, heel veel nieuwe gezichten, wat altijd een plus is, schitterend eten, vooral s'avonds en redelijk goed weer. De mindere punten voor sommigen zullen al weer snel vergeten zijn, de leuke momenten zitten alweer in ons geheugen gegrift.


    Organisatie : Bedankt, een dikke pluim op jullie hoed !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door Andros » ma mei 23, 2011 12:40 am

    Eerste keer Gooische Vrouwenrit voor mij en ondanks het gebrek aan een bijrijder heb ik toch een geweldige dag gehad. Als eerste aangekomen bij De Hebberd en toch vrij laat na het diner nog vertrokken met MGF Stefke. Deze rit is zeker voor herhaling vatbaar, volgend jaar kom ik weer gezellig mee rijden :)
    De nachtspotter!
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door Bruno » ma mei 23, 2011 1:01 am

    Aan alle foto-nemers : Vergeet de foto's wel niet in onze eigen gallery te plaatsen !!
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door D.B.C. » ma mei 23, 2011 3:22 am

    Andros schreefColonEerste keer Gooische Vrouwenrit voor mij en ondanks het gebrek aan een bijrijder heb ik toch een geweldige dag gehad. Als eerste aangekomen bij De Hebberd en toch vrij laat na het diner nog vertrokken met MGF Stefke. Deze rit is zeker voor herhaling vatbaar, volgend jaar kom ik weer gezellig mee rijden :)


    Met het gebrek aan bijrijder is het toch een stuk moeilijke navigeren :wink:
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door Ultimate » ma mei 23, 2011 6:38 am

    Ik ben zo benieuwd naar de foto's.
    Vooral de rollende, va toen Remco opeens op de rotonde bleek te zitten :wink:
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door Bruce » ma mei 23, 2011 8:22 am

    Het was gisteren een geweldig leuke dag, een schitterend gebied om doorheen te rijden en huizen te kijken. Leuk om veel nieuwe gezichten te zien en ook de oude bekenden weer te ontmoeten.
    Nog heerlijk lang zitten natafelen, en serieuze gesprekken gevoerd over bedreigde vogels, WaWa's en peninnies...

    Remco, Rick bedankt voor een schitterende dag.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
BUTTON_POST_REPLY 268 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten