BUTTON_POST_REPLY 96 berichten
www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door Rick » ma mei 16, 2011 10:23 pm

    Leuke filmpjes.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door Kevin » ma mei 16, 2011 11:22 pm

    lekker geluid in het eerste filmpje, als er bij mij zo'n tunnel in de buurt zat... :twisted:
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door ovi » di mei 17, 2011 8:15 am

    Ronald MG TF schreefColon@Ovi: schoon materiaal, zeker het filmpje in de tunnel...met dank aan Bruno voor 't geluid :mrgreen:

    Aangezien ik nog een volledig standaard uitlaat en luchtfilter heb had je mij toch niet gehoord dus kon ik beter filmpjes maken! :devil-(
    Kristel had nog een heel goed filmpje gemaakt terwijl ik traag aan het rijden was en jullie ons voorbij vlogen maar door de zon zag ze niks op het scherm... tenminste dat dacht ze! :roll:
    Ze had de lensdop niet open gezet verdoeme! :devil-(
    Aangezien ik ze onmiddellijk een pakske slaag gegeven heb en dit nog mee opgenomen is is dit filmpje niet door de censuur geraakt. :mrgreen:
    Volgende keer moeten we zeker eens wat meer actiefilmpjes maken in een spectaculaire bocht waar we dan driften door scheuren! :wink:
  • MGTF160
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 84
    GeregistreerdCOLON za apr 10, 2010 11:48 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door MGTF160 » di mei 17, 2011 3:46 pm

    Ronald MG TF schreefColonAfbeelding

    Gewoon over een zandpad :shock:
    Mocht ik ooit met een tour meedoen hoop ik echt dat er geen zandpaden tussen zitten want dan keer ik om.
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door Ronald MG TF » di mei 17, 2011 4:39 pm

    Mijn TF is alleszins niet gesmolten of zoiets...de laatste keer dat ik keek was hij ook niet van Marsepein dacht ik... :wink:
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door Luc » di mei 17, 2011 5:36 pm

    probleem is dat je nooit vooraf weet over welke wegen je wordt gestuurd.... en je op die manier niet echt veel ritten kan meerijden. :roll:

    om eerlijk te zijn rij ik liever over dat soort wegen dan iedere 500 m in de remmen te gaan voor een verkeersremer of vluchtheuvel of verkeersdrempel of hij je zo'n molshooop ook mag noemen. :twisted:
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door Kasper » di mei 17, 2011 9:06 pm

    Nog wat sfeerbeeldjes van onze zijde:

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door Bruno » di mei 17, 2011 9:26 pm

    MGTF160 schreefColonMocht ik ooit met een tour meedoen hoop ik echt dat er geen zandpaden tussen zitten want dan keer ik om.


    :shock:

    Inderdaad, de mijne staat hier ook nog steeds, en er zijn nog geen stukken afgevallen...



    Alle gekheid, is zie echt het probleem niet van deze weg, sterker nog, liever deze, dan een betonnen weg met gaten, of zoals luc zegt, eentje met vluchtheuvels, waar ik mijn splitter in duizend stukken op kapot rij, maar ook daar heb ik nog nooit last van gehad, sterker nog, ik heb eerlijk gezegd nog geen mgf.be ritten gemist sinds het ontstaan van het forum en heb nog nooit schade gereden.
    Als ik al iets zou raken zou ik er ook niet wakker van liggen, mijn F is een driverscar, simpel, en die dient om te rijden...
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • MGTF160
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 84
    GeregistreerdCOLON za apr 10, 2010 11:48 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door MGTF160 » di mei 17, 2011 11:01 pm

    Bruno schreefColon
    MGTF160 schreefColonMocht ik ooit met een tour meedoen hoop ik echt dat er geen zandpaden tussen zitten want dan keer ik om.


    :shock:

    Inderdaad, de mijne staat hier ook nog steeds, en er zijn nog geen stukken afgevallen...



    Alle gekheid, is zie echt het probleem niet van deze weg, sterker nog, liever deze, dan een betonnen weg met gaten, of zoals luc zegt, eentje met vluchtheuvels, waar ik mijn splitter in duizend stukken op kapot rij, maar ook daar heb ik nog nooit last van gehad, sterker nog, ik heb eerlijk gezegd nog geen mgf.be ritten gemist sinds het ontstaan van het forum en heb nog nooit schade gereden.
    Als ik al iets zou raken zou ik er ook niet wakker van liggen, mijn F is een driverscar, simpel, en die dient om te rijden...

    Wat dacht je van opspattende steentjes? Mijn MG is bijna af. Er zit voor een fortuin aan lak op. Dus wil ik graag in goede staat houden.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door Bruno » di mei 17, 2011 11:07 pm

    Je kan hem in de etalage zetten, en er naar kijken....of je kan ervan genieten en er mee rijden zoals er mee gereden dient te worden. Mijn meerwaarde is de 2de, maar die is voor iedereen uiteraard anders. Voor mij is mijn F dus geen showcar, alhoewel hij denk ik er nog best mooi uitziet, maar ik beleef er ook wel super veel plezier aan, al meer dan 10 jaar zelfs. Steenslag krijg je niet op deze baantjes btw, daar is de snelheid te klein voor en de afstand tussen de wagens te groot. Steenslag krijg je wel op autosnelwegen, dus als je daar ook niet mag rijden, wat rest er dan nog....
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door Luc » wo mei 18, 2011 7:40 am

    Kasper schreefColonNog wat sfeerbeeldjes van onze zijde:


    mooie impressie van de eerste rit van het seizoen...dank aan Marion
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door ovi » wo mei 18, 2011 8:25 am

    MGTF160 schreefColon
    MGTF160 schreefColonMocht ik ooit met een tour meedoen hoop ik echt dat er geen zandpaden tussen zitten want dan keer ik om.


    :shock:


    Wat dacht je van opspattende steentjes? Mijn MG is bijna af. Er zit voor een fortuin aan lak op. Dus wil ik graag in goede staat houden.


    Jawadde! :roll:
    Als je dat wegje al slecht noemt kan je inderdaad beter nooit met uw MG buiten komen maar hem in de living zetten! In de 28 jaar dat ik met mijn oldtimers en andere auto's ritten rij trouwens nooit een rit gehad waar geen kassei-steenjes- of zandwegje tussen zat dus mensen die daar moeilijk over doen blijven best thuis want daar wordt niemand gelukkig van! :cry:
    Op zo'n wegjes ga ik normaal zelfs deftig door maar we hadden nu per toeval de traagste 2 pk voor ons rijden die ik ooit gezien heb. :devil-(
    En als je genoeg afstand houd heb je ook helemaal geen last van steenslag dus veel meer kans op onze gewone "mooie en degelijke" wegen om een steentje in uw ruit te krijgen! :devil-(
    Dus nogmaals bedankt aan Luc voor de mooie rit en aangezien ik niemand die mee gereden heeft zie klagen wil zeggen dat we met de juiste mensen op stap waren! :wink:
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door Kasper » wo mei 18, 2011 9:23 pm

    MGTF160 schreefColon[Wat dacht je van opspattende steentjes? Mijn MG is bijna af. Er zit voor een fortuin aan lak op. Dus wil ik graag in goede staat houden.


    Oeps dan mag ik ook wel thuis blijven, de laagst liggende MGF, met nieuwe lak.
    Inderdaad ook ik ben zuinig op onze trots, maar dat neemt niet weg dat hij bedoelt is om mee te rijden. Liever een deuk gereden, splitter weg en steenslag dan een butsje in de deur op een parking. (dan heb ik er tenminste zelf nog plezier van gehad)
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Hugau
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 5
    GeregistreerdCOLON ma apr 04, 2005 3:04 pm
    WoonplaatsCOLON Bonheiden (B)

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door Hugau » wo mei 18, 2011 9:47 pm

    Luc en Veerle ;

    als wij vandaag de foto's en filmpjes van vorige zondag zien dan kunnen we ons alleen maar verder vrolijk voelen omdat we erbij konden zijn
    prachtig afwisselend parcours en ten gepaste tijde een stopplaats voor een drankje een hapje en een gezellige babbel
    meer moet dat niet zijn

    proficiat voor de organisatie
    voor herhaling vatbaar
    groetjes
    Hugo&Rozette
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door ErikB » do mei 19, 2011 1:34 pm

    Jammer (voor ons althans) dat we hier niet aanwezig waren.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
BUTTON_POST_REPLY 96 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten