bedankt voor de reacties.
het was inderdaad weer zo'n dag en ritje om in te kaderen.
- een volledige dag het kapje open kunnen laten liggen
- er is niemand met zijn F in een van de diepe kuilen gesukkeld (met dank aan de co-pilotes)
- heel wat deelnmeners hebben nieuwe plekjes in hun eigen achtertuin kunnen ontdekken
- we hebben na een kille winter heel wat tijd gekrgen om bij te praten
- inschrijvingen voor editie 2012 magje al doorsturen (OV's worden niet opgenomen in de lijst

)
gr