Striker schreefColonMmmm, ik ga 't dit jaar niet winnen denk ik.
Moeten de toppers wel op komen dagen hè... Vorig jaar zou onze Ghostrider ook komen








Alexander M schreefColonBruno,
Akkoord, maar voor de verzekering blijkt dat ook uit te maken... En ik wil écht geen klodden (sorry, Vlaamse uitdrukking)

ErikB schreefColonJe mag toch ook testritten ondernemen en een verplaatsing naar de garage mag toch ook wel, neem ik aan.
TF 135 Elegance / MidgetGebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.