Keuzes maken mensen...
Wij zijn er helaas niet bij dit jaar, aangezien we dan nog op vakantie zijn







Julien schreefColonHier alvast een linkje naar foto's van vorige editie
http://www.mgclublimburg.be/4de%20Midzo ... index.html





Julien schreefColonWe denken dat niet iedereeen naar BAJ of Silverstone vertrekt in dat weekend en durven te hopen dat zij die vorig jaar genoten hebben van de 4de editie er ook dit jaar weer willen bij zijn.

Bruno schreefColont'wordt voor mij alvsat een mager MG jaar (geen BAJ, geen midzomertour, geen kempenrit, geen daybefore.....triestig jaar !)

t'wordt voor mij alvsat een mager MG jaar (geen BAJ, geen midzomertour, geen kempenrit, geen daybefore.....triestig jaar !)
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.