




Remieme schreefColonBeetje socialiseren dan maar. Daar gingen we sowieso ook voor





30€ uitgespaard dus 

RemcovanKuilenburg schreefColonBeter dan Houten zelfs
RemcovanKuilenburg schreefColonEnorm gelachen toen wij nog even met een clubje gingen eten. Bruno, Rick, Jos, Carl, Ronald en Arjan het was lachen en wat een enorme humor weer. Moeten we vaker doen.




Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.