Kevin schreefColonBruno schreefColonaan allen die alleen "scheuren" lezen, we gaan dan wel snel, maar willen het ook veilig houden. Dus ik denk niet dat Videomike wacht op cowboy-toeren en ongevallen. Een beetje ervaring, en je kunnen beheersen waar nodig, is gewenst.
Vorig jaar ging het ook snel, maar iedereen kon zich volgens mij goed aanpassen en waren er geen gevaarlijke situaties. Als het dit jaar ook zo gaat word het weer een mooi event (met een rit achteraf?)
Precies! Op momenten dat het kon ging het hard maar er werd ook rustiger gereden op plekken waar dat nodig was.
En ja het is zeker mijn bedoeling deze keer de dag af te maken. Ik zorg ervoor alle vloestoffen bij me te hebben.







