Bruno schreefColonT'wordt voor mij zondag. Rijden mee : Jos en Ronald. Ik heb desnoods nog & plaats vrij...
Moest ik de F niet afkrijgen met de nieuwe stukken is het misschien wel een optie om mee te rijden als het kan en mag.

Bruno schreefColonT'wordt voor mij zondag. Rijden mee : Jos en Ronald. Ik heb desnoods nog & plaats vrij...




Bruno schreefColonJe mag in de racer zitten, mijn helm op zetten, en doen alsof, maar niet voorbijsteken he!











ttdesign6 schreefColonMijn F blijft ook thuis, ik rij met Benny de Belg mee
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.