BUTTON_POST_REPLY 94 berichten
5de midzomertour 2011
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: 5de midzomertour 2011

    door Luc » ma jan 17, 2011 6:40 pm

    event past jammergenoeg niet in mijn agenda dit jaar. :(
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    Re: 5de midzomertour 2011

    door Remieme » ma jan 17, 2011 7:46 pm

    De kans is behoorlijk groot dat wij dan met vakantie in het buitenland vertoeven. :cry:
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: 5de midzomertour 2011

    door Andros » di jan 18, 2011 12:22 am

    Ach, dan schuif je die vakantie toch op :P . Als we hetzelfde weer krijgen als verleden jaar...
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    Re: 5de midzomerour 2011

    door ErikB » zo feb 06, 2011 10:53 am

    ErikB schreefColon
    Bruno schreefColonHoe haal je het in je hoofd een MG evenement als BAJ te organiseren tijdens het MG-Live Week-end. Dat zouden de organisatoren van zo'n groot evenement toch moeten weten.


    Cool down ...

    Het is reeds doorgegeven aan de MGCC Nederland en ik neem aan dat BAJ wel zal schuiven. Zoals gewoonlijk wordt BAJ (British Autojumble te Waalwijk) al snel voorzien van een datum en als de MGCC dan MG Live (Silverstone) plant, kijken ze niet echt naar BAJ.
    Ik ben ook al 17 juni tegengekomen voor Waalwijk.

    Hoe dan ook, op onze planning staat MG Live en Waalwijk. Midzomertour doen we mee als het kan. Met de huidige datum, kan het voor ons niet.

    De officiële mailing die ik gisteren mocht ontvangen geeft 26 juni 2011 als definitieve datum door. 't Wordt dus kiezen: MG Live of British Autojumble Waalwijk
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: 5de midzomertour 2011

    door Ultimate » zo feb 06, 2011 11:25 am

    Vorig jaar had ik BAJ gemist en had me voorgenomen daar dit jaar heen te gaan.
    Maar waar is de rest?
    BAJ: Waalwijk
    MG Live: ??
    Midzomertour: ??
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: 5de midzomertour 2011

    door Rick » zo feb 06, 2011 11:54 am

    BAJ: Waalwijk
    MG Live: Engeland
    Midzomertour: Belgie
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: 5de midzomertour 2011

    door Ultimate » zo feb 06, 2011 12:22 pm

    Rick schreefColonBAJ: Waalwijk
    MG Live: Engeland
    Midzomertour: Belgie


    Dan word het BAJ of Midzomertour.
    Ik kijk wel waar de meeste heen gaan.
    Ben wel erg benieuwd naar BAJ omdat daar ook meerdere mooie merken zijn :wink:
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: 5de midzomertour 2011

    door Bruno » di feb 22, 2011 9:54 pm

    Is er al meer bekend ontrent deze datum, want nogmaals 3 MG events op 1 dag, zijn te veel van het goede....
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: 5de midzomertour 2011

    door Ultimate » di feb 22, 2011 10:28 pm

    Bruno schreefColonIs er al meer bekend ontrent deze datum, want nogmaals 3 MG events op 1 dag, zijn te veel van het goede....


    Ik heb ook een probleem dan ja,
    - 26ste BAJ
    - 26ste Midzomer
    - 25-26 Oldtimer weekend in Den Helder (waar ik meerij met een oldtimer van m'n oom)

    Misschien dat ik 1 dag kan skippen op in het weekend, maar dan nog is de keuze lastig
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Avatar gebruiker
    Julien
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 111
    GeregistreerdCOLON di dec 05, 2006 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Zonhoven / België

    Re: 5de midzomertour 2011

    door Julien » wo feb 23, 2011 7:30 pm

    Onze Midzomertour 2011 blijft zoals in het verleden de 1ste zondag na " Midzomer = 21 juni "
    dus op 26 juni 2011.

    De exacte vertrek- en aankomstplaats laat ik jullie weten de 1ste week van maart.
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    Re: 5de midzomertour 2011

    door Carl » wo feb 23, 2011 7:54 pm

    Als ik vrij ben, en de kans bestaat, dan ga ik zeker naar de Midzomertour.
    Liever een ritje dan een stek in het park :-)
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: 5de midzomertour 2011

    door Bruno » do feb 24, 2011 11:54 pm

    Jammer maar dan zal ik denkelijk moeten afhaken. :cry:
    Misschien wel een beetje jammer en een gemiste kans, gezien, de vele MG evenementen die dag. Een weekje later of vroeger, zou gegarandeerd een dubbele opkomst betekenen.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    Re: 5de midzomertour 2011

    door lucas » za feb 26, 2011 6:16 pm

    Bruno schreefColonJammer maar dan zal ik denkelijk moeten afhaken. :cry:
    Misschien wel een beetje jammer en een gemiste kans, gezien, de vele MG evenementen die dag. Een weekje later of vroeger, zou gegarandeerd een dubbele opkomst betekenen.


    Het aantal deelnemers heeft toch geen belang (cfr. carting caribean-man) :wink:
    Julien zal wel via de MG Club Limburg scoren ....
    Trouwens, de datum van de Midzomer is al voor het 5de jaar de laatste zondag van juni(uitgezonderd 1 editie ervan... toen werd ook gevraagd om de datum te wijzigen en als teamspelers hebben we dat toen ook gedaan... maar het moet niet steeds van 1 kant komen)
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: 5de midzomertour 2011

    door Bruno » zo feb 27, 2011 11:01 pm

    lucas schreefColonHet aantal deelnemers heeft toch geen belang (cfr. carting caribean-man) :wink:

    Er is wel een verschil in werk aan het uitzetten van een rit met alles erop en eraan, of een telefoontje plegen om een kartsessie vast te leggen. dus, ik zie de overeenkomst niet echt.
    lucas schreefColonJulien zal wel via de MG Club Limburg scoren ....

    Daar twijfel ik niet aan, ook één van de redenen dat ik dit niet graag mis, trouwens ook mgf.be heeft hierin meestal een heel grote opkomst (meer dan de helft). Daarenboven zullen er ook veel MG club limburg mensen naar één van deze grote evenementen afzakken. enfin, je steekt graag je werk in een evenement om zoveel mogelijk MG's op de rit te hebben. Op voorhand dubbel boekingen hierin, zou ik proberen te vermijden. en of het nu het WE na of voor midzomer is, veel verschil in amusementswaarde zal dat wel niet geven veronderstel ik.
    lucas schreefColonTrouwens, de datum van de Midzomer is al voor het 5de jaar de laatste zondag van juni(uitgezonderd 1 editie ervan... toen werd ook gevraagd om de datum te wijzigen en als teamspelers hebben we dat toen ook gedaan... maar het moet niet steeds van 1 kant komen)

    Ik vrees dat ze zich daar in silverstone of Waalwijck niet veel van gaan aantrekken, wegens "midzomer wat rit ?", "Kennen we niet... " :| :evil:
    wat "het moet niet van 1 kant komen" betreft, dat vind ik een beetje, de kar voor het paard spannen....
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    Re: 5de midzomertour 2011

    door lucas » ma feb 28, 2011 11:53 am

    Laten we zeggen dat de Midzomertour nog steeds een toerrit is georganiseerd door één forum lid MGF.be in samenspraak met de MGClub Limburg.
    Het aantal deelnemers dat komt opdagen hangt van vele factoren af maar dat mag niet beletten dat een organisator een datum vast prikt .... uiteraard is het tof dat forumleden massaal aanwezig zijn ; de Midzomertour is nog steeds een tourrit waar het accent ligt op het "rijden an sich" . Het "samenkomen", "het samenkeuvelen" ..." het socializen" met bekende en onbekende deelnemers is daar inherent aan verbonden en brengt zo'n toerrit tot wat het steeds is : een leuke dag
    Dat de datum van de Midzomertour niet meer gewijzigd is lijkt mij evident : een Midzomer is nog steeds de 21ste juni ... er werd steeds gekozen om de Midzomertour de 1ste zondag volgend te laten plaatsvinden. In één van de vorige edities is hier op verzoek van afgeweken.
    Touwens ik merk op dat de data van de Silverstone en andere events de voorbije jaren steeds verschillend waren... als je daar dan telkens moet mee rekening houden....
    Alleszins, de toekomstige keuzes zullen gemaakt worden door de organisatoren van de Midzomertour.

    En dat Silverstone en andere events de Midzomertour niet kennen.... het is ook nooit onze ambitie geweest om de Midzomertour tot een "event" te laten groeien ... het opzet van de Midzomertour is nog steeds zeer eenvoudig : zorgen voor een trajektmooie voor- en namiddag rit met pijltje-bolletje roadbook ...het opzoeken van wegen en weggetjes waar de britse roadster zich thuis voelen kan en waar de deelnemers een ander landschap kunnen ontdekken dan het hun oude-vertrouwde. Ik zie er steeds naar uit om in deze context ritten te kunnen rijden en liefst samen met gelijkgestemde forumleden.
BUTTON_POST_REPLY 94 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten