Proficiat aan alle medewerkers en organisatie, en ook ne dikke proficiat aan alle forumleden voor de respons. Maar ook aan alle andere sympathieke MG rijders. Zoals mijn collegas Alain, Ivan en Bob die deze rit hebben mee gekleurd.
Ik zou zeggen tot de volgende keer, hopelijk duurt het niet te lang voor we terug de baan opgaan.
Gunnie


TF 135 Elegance / Midget


