




MG Metro-man schreefColonhey bruno
mercy alvast, zet er maar peeweps metro op![]()
![]()
![]()
tot morgen
mg metro man
![]()
![]()

En wat het forum betreft, we waren met meer dan 30 forum MG's. Als dat geen pluim waard is ! Het geeft een kik, om er elke dag terug voor te gaan denk ik....





Bruno schreefColonAha, nog 3 te gaan, en we hebben onze 30 mg's......
Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.