Ik kan al de positieve feedback van hierboven alleen maar bijtreden. Alles was schitterend: het weer, de mensen, de organisatie, de rit, de wagentjes, de prijzen,... Dank aan allen die hieraan meewerkten.
Nog 363 keer slapen en het is weer zover!
Een pluim ook voor Luc!!! De "forum-member" papiertjes was een uitstekend gedacht!
@ Zjagoewar: nog een vraagje: Kan je misschien effe verduidelijken waarvoor dat zwart-zilver Continental scherm met 2 ronde schijven in dient. Had al gedacht dat het is om op het strand ongestoord mijnen bikini aan te kunnen doen maar dat zal het wel niet zijn zeker?
HEEEEL schone prijs trouwens!!! Zion en ik zijn er heel tevreden mee! Onze hartelijke dank hiervoor!