Johan schreefColonHet is inmiddels duidelijk, we gaan op Zondag rijden.
Wie rijdt er nog meer op Zondag
Johan
Kom zondagochtend mijn kant op wij verzamelen om 8.00 uur bij het
mercure hotel in Dordrecht
Thomas


Bruno schreefColonanyway, voor de statistieken :
- Luc
- Erik B
- Sander
- Thomas
- Jordy
- John nl
- Ghostrider
- MG metro man
- Zjagoewar
- Daphne
- Martine
- Rene
- Johan
- Dennis
- Renaat
- Piet
- John
- Demor
- mgf74
- Renno
- Kasper
- Zion & Flesh
- Jarno
- Piet
- Vanio
- MGFboy-dirk
- ...
Zouden we 30 forumleden halen ?

De nederlanders gaan in hun nopjes zijn .......
Zijner ook in onze nationale driekleur?????
PS.: bij gebrek aan een kleurenprinter, graag voor mij ook een "blanco" formuliertje of meteen ingevuld met "MGFboy-dirk"


Benzine er in gedaan...



Demor schreefColonZeker geslaagd, en complimenten voor de organisatie voor het toch nog regelen van mooi weer.
Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.