Jullie hadden nog wat foto's te goed! maar ja helaas druk druk, ook al m'n schaalmodellen van de laatste tijd nog niet kunnen posten op het modelautoforum. Ook het maken schoot er namelijk erg bij in, maar zondag gelukkig de laatste kunnen nemen.
Nu tijd voor uploaden dus, al heb ik geen tijd gehad voor nog wat simpele final touches aan de foto's! Maar goed, hier alvast een paar om in de stemming te komen, zal morgen proberen alle foto's ge-upload te krijgen. Die kunnen dan weer als rar gedownload worden.