Dames en Heren,
De verhalen waren al hier op het forum over MGFIM11 waar en wanneer. Nu een officiële mededeling van de organisatie van MGFIM11. Vergeet niet om vaak op
http://www.mgfim11.com te kijken voor updates.
De datum van MGFIM11 is gezet op de eerste week van september 2011. De locatie gaat worden in het Eifel gebied in Duitsland. Vele MG eigenaren in Engeland, Noorwegen, Zweden, Duitsland, Belgie en Nederlanders zijn erg enthousiast. Het is een mooi gebied met veel locale dingen te doen. Nurnberg ring is er een van.
Wij hebben 3 mogelijkheden onderzocht op verschillende aspecten. En de Eifel is er als grote winnaar uit gekomen en wij hebben vertrouwen in onze keuze.
Nu is de datum en de locatie bekend en het echte werk gaat nu voor ons beginnen. In de aankomende weken zullen wij de website gaan ombouwen naar een multi taal website in het Engels, Frans, Duits en Nederlands. En als wij het programma rond hebben kan je je gaan inschrijven via de website.
Heb je ideeën kan je ons altijd bereiken onder
info@mgfim11.com. Dit email adres is beschermd tegen spambots!
Wie gaan er mee!
1. Remco en Natashca
2.
3.