BUTTON_POST_REPLY 255 berichten
10de Int. MGF Kempenrit
  • Avatar gebruiker
    VOP
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 70
    GeregistreerdCOLON di feb 27, 2007 10:00 pm
    WoonplaatsCOLON Oostakker

    door VOP » di aug 24, 2010 10:10 pm

    Bij deze nogmaals dank aan de inrichters, was inderdaad naar mijn gevoel de beste editie, inzake rit alsook aantal deelnemers en diversiteit MG's!
    Op naar een volgend MG F-TF ( en andere MG-types) event in 2011!

    Ook apprecieer ik het feit dat alle MG -types welkom zijn en samen mogen staan, dit was wel anders op de nat. MG-day dit jaar, s'middags moesten de F's en TF's op die meeting op een verder afgelegen parking gaan staan, dan voel je je toch geen lid van de MG family ondanks dat je zowel een MG-oldtimer als een TF bezit!
    MG TF Elegance Royal Blue 'O4
    & MG B Wit '77
    & BMW 118d Wit '07
    & C1 Red
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » wo aug 25, 2010 12:55 am

    Stom :|

    Al noem ik de F voorlopig geen oldtimer :P
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo aug 25, 2010 7:58 am

    VOP schreefColonBij deze nogmaals dank aan de inrichters, was inderdaad naar mijn gevoel de beste editie, inzake rit alsook aantal deelnemers en diversiteit MG's!
    Op naar een volgend MG F-TF ( en andere MG-types) event in 2011!

    Ook apprecieer ik het feit dat alle MG -types welkom zijn en samen mogen staan, dit was wel anders op de nat. MG-day dit jaar, s'middags moesten de F's en TF's op die meeting op een verder afgelegen parking gaan staan, dan voel je je toch geen lid van de MG family ondanks dat je zowel een MG-oldtimer als een TF bezit!


    Zou volgens de statuten van de diverse gelieerde MG Car Clubs in de wereld niet mogen voorkomen. Wellicht als de verantwoording voor de organisatie bij een klassieker club ligt is dat anders.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » wo aug 25, 2010 10:10 am

    VOP schreefColonOok apprecieer ik het feit dat alle MG -types welkom zijn en samen mogen staan, dit was wel anders op de nat. MG-day dit jaar, s'middags moesten de F's en TF's op die meeting op een verder afgelegen parking gaan staan, dan voel je je toch geen lid van de MG family ondanks dat je zowel een MG-oldtimer als een TF bezit!


    Had ik dat geweten dan had ik de opstelling van de auto's meer analoog aan die van vorig jaar gehouden, waarbij we 2 rijen oldtimers middenin de MGF/TF rijen hadden. Ook heel leuk. Vorig jaar stond de L2 (zie pracht foto Wanka-Tanka) op de kop van een rij, dit jaar was het een SV-R.

    Het feit dat we ook de rode en groene oldtimers apart lieten parkeren moet mee helpen te bewijzen dat de A's, B's, C's, Midget, TD, ZB en L2 welkom waren.

    De daad die daar gesteld is op de MG Day wordt helemaal niet geapprecieerd door de andere clubs.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo aug 25, 2010 12:14 pm

    ErikB schreefColonDe daad die daar gesteld is op de MG Day wordt helemaal niet geapprecieerd door de andere clubs.


    Wij hebben nog even overwogen om daar aan te gaan, in dat geval met de F. Heel bij daarvan te hebben moeten afzien.

    In mijn ogen kan dat namelijk niet!

    Een schril contrast met het 40 jarig jubileum in Duitsland waar de organisatie het jammer vond dat er maar een tweetal Duitse F's aanwezig was. (+ een delegatie uit de UK en Nederland)
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » wo aug 25, 2010 12:29 pm

    Kasper schreefColon
    ErikB schreefColonDe daad die daar gesteld is op de MG Day wordt helemaal niet geapprecieerd door de andere clubs.


    Wij hebben nog even overwogen om daar aan te gaan, in dat geval met de F. Heel bij daarvan te hebben moeten afzien.

    In mijn ogen kan dat namelijk niet!

    Met een Zed (en Maestro, Metro, Montego) ben je zeker niet welkom

    Nous vous invitons à nous rejoindre pour les réunions et balades qui sont programmées aux calendriers 2010 (ne sont admises que des MG de plus de 25 ans,les F,TF,RV8).
  • Adrian Clifford
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 208
    GeregistreerdCOLON ma jan 08, 2007 11:18 am
    WoonplaatsCOLON Leigh on Sea Essex UK
    CONTACTCOLON

    door Adrian Clifford » wo aug 25, 2010 2:11 pm

    I have the following left over as not taken up orders from the 5th anniversary DayBeFore and 10th anniversary Kempenrit events last weekend :

    Polo's .. Male, medium, large, XL and 3XL
    Polo's ..Female XXL18
    T shirts .. Male large
    T shirts ..Female medium

    Male polo's are €12.20, Female €11.60, T shirts are €7.90

    I can bring them to the 1001 bochten event in three weeks time.
    an MG is for life, not just for Christmas.
    events@mgccangliacentre.org.uk
    TF150 80th anniversary in Pearl Black #835/1600. Piper 4-2-1 manifold, Piper Sports-cat, Daytona, Vader cold-air, Bilstein shock absorbers and Z & F re-map, at 124 db, Pearl is officially noisy.
  • Avatar gebruiker
    colintf
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 248
    GeregistreerdCOLON do jan 15, 2009 8:32 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door colintf » wo aug 25, 2010 6:40 pm

    Adrian Clifford schreefColonHi guys, thanks to all of you for your time, care and hospitality over the weekend in looking after the UK delegation, it's appreciated. Believe me there is no other event in the UK that has the buzz that the Day BeFore and Kempenrit does for that reason alone, the Day must continue. We have already talked about this, the date may change each year, the meet up point may change too but the Fun will continue as long as you are ready to join us again :D


    I could not agree more...long live The Day :)
    colintf
    Colin Murrell
    MG TF160, ZT260SE, ZS115+ (also Dad's '47 TC)

    ZT260 vin 00242 - Probably the only 260 to have driven the full Le Mans circuit? See Avatar picture!
    MG Car Club Z Register V8 ZT Rep.
    MG Car Club MGF Register Regional Rep for Devon & Cornwall and Cotswold Regions.
    MGCC MGF Register International Liaison Rep

    http://www.mgfregister.org/

    http://www.two-sixties.com/main.htm
  • wimk
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 469
    GeregistreerdCOLON zo aug 02, 2009 1:19 pm

    door wimk » wo aug 25, 2010 9:43 pm

    VOP schreefColonBij deze nogmaals dank aan de inrichters, was inderdaad naar mijn gevoel de beste editie, inzake rit alsook aantal deelnemers en diversiteit MG's!
    Op naar een volgend MG F-TF ( en andere MG-types) event in 2011!

    Ook apprecieer ik het feit dat alle MG -types welkom zijn en samen mogen staan, dit was wel anders op de nat. MG-day dit jaar, s'middags moesten de F's en TF's op die meeting op een verder afgelegen parking gaan staan, dan voel je je toch geen lid van de MG family ondanks dat je zowel een MG-oldtimer als een TF bezit!


    Wij hadden al het plan opgevat om volgend jaar mogelijk met de B GT te komen.... :D
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo aug 25, 2010 10:22 pm

    Vanavond nog even kort gesproken met de mensen van de clubwinkel van de Nederlandse MG Car Club.

    Jan en Ans willen alle bezoekers hartelijke bedanken voor de gezellige dag en de leuke reacties die ze van de MGF en MGTF rijders hebben ontvangen.
    Ze vonden het de moeite waard om op deze meeting aanwezig te zijn en vonden dat er een heerlijke sfeer hing en het authentieke MG gevoel aanwezig was.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » wo aug 25, 2010 10:39 pm

    Kasper schreefColonVanavond nog even kort gesproken met de mensen van de clubwinkel van de Nederlandse MG Car Club.

    Jan en Ans willen alle bezoekers hartelijke bedanken voor de gezellige dag en de leuke reacties die ze van de MGF en MGTF rijders hebben ontvangen.
    Ze vonden het de moeite waard om op deze meeting aanwezig te zijn en vonden dat er een heerlijke sfeer hing en het authentieke MG gevoel aanwezig was.


    Heeeeel vriendelijke mensen en erg begaan met de MG Club... ik heb er eindelijk het hemd met MG logo gekocht... het slabbetje (bavet bij ons) hou ik nog in beraad :wink:
  • Herbie
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 536
    GeregistreerdCOLON di aug 22, 2006 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Bremen (D)

    door Herbie » do aug 26, 2010 11:15 pm

    Ja, super ! Maar dit keer heb ik niets gekocht :cry:
    Ik wilde het MG hemd eveneens hebben... anders zou ik de schotels in het hotel vé moeten doen ;)
    MGF 1.8i / 1998 MK1 / Nightfire Red
    Daytona - 52mm TB - TF Steering Rack - Compliance Washers - Clear Indicators - Assorted Bling
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    door Mr. Dj M. » vr aug 27, 2010 7:15 pm

    Remieme schreefColon
    Bruno schreefColon- Kasper en Marion, bedankt, om jullie dag helemaal te hebben opgeofferd aan de clubshop. Volgende keer moeten we hier toch eerder een beurtrol in plannen bedacht ik me achteraf ! Ook bedankt voor de mooie petjes die jullie ontwierpen.


    En natuurlijk MR. DJ, M, & Co, die ik ook veelvuldig in de clubshop heb zien vertoeven :thumbsup:


    Graag gedaan :wink:

    And Adrian, I must agree! If everyone one is there again next year, we can do the same thing soemwhere else. Not a bad idea to change the location once in a while don't you think?!
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » za aug 28, 2010 12:49 am

    Kasper schreefColonEen schril contrast met het 40 jarig jubileum in Duitsland waar de organisatie het jammer vond dat er maar een tweetal Duitse F's aanwezig was.


    Het verbaasd mij niks. In Nederland rijden meer Duitse MGF's (van origine) dan Nederlandse F's. Gelukkig zijn er dus nog wel twee overgebleven in Duitsland. :lol:
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    door Rob » za aug 28, 2010 10:14 pm

    Brooklands schreefColon
    Kasper schreefColonEen schril contrast met het 40 jarig jubileum in Duitsland waar de organisatie het jammer vond dat er maar een tweetal Duitse F's aanwezig was.


    Het verbaasd mij niks. In Nederland rijden meer Duitse MGF's (van origine) dan Nederlandse F's. Gelukkig zijn er dus nog wel twee overgebleven in Duitsland. :lol:


    :lol: :lol:
BUTTON_POST_REPLY 255 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten