Bruce schreefColonLuc schreefColonhij heeft vooral een tekort aan eieren, niet aan mail
Suiker en Boter erbij en hij kan een cake bakken.
Piet Huysentruyt mag hier gaan opletten....binnenkort hebben we SOS Lucas.....


elton schreefColonErikB schreefColonDeelnemerslijst forumleden:
- Bruno
- Luc
- Kasper
- mrcarribean
- Ronald
- WimK
- BlackFox (OV)
- ErikB
- Bart-K
- RoadRunner
- Herbie
- Andros
- Remco
- Bruce
- Ghostrider
- Daphne
- JohanQ
- Rick
- Thomas
- HansZ (OV)
- Stephen
- Lucas
- Bert
- Elton
- Renno



ttdesign6 schreefColonAangezien mijn bijrijder besloten heeft zijn vakantie nog wat te verlengen weet ik niet of ik wel aanwezig zal zijn

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.