GhostRider schreefColonMr. Dj M. schreefColonRick schreefColonZijn er nog mensen uit NL die samen naar Averbode willen rijden.
JohanQ, Remco en ik zullen ergens bij Eindhoven afspreken om vervolgens samen naar Averbode te rijden.
Met de trein naar Eindhoven... dat gaat niet vroeg genoeg lukken!
Als er iemand is die via Rotterdam rijd en waarbij ik zou mee kunnen rijden
Wij gaan via Rotterdam, en komen ook nog langs Nieuwerkerk.
Misschien ergens een treintje regio Rotterdam op te tuigen?
Ik denk dat Thomas ook wel aansluit.![]()
Zal trouwens niet een heel snel treintje zijn daar mijn 41 jaar oude beessie niet zo is ingesteld op lekker doorknallen.
Hoor wel....
Ha die Jan
Goed plan man
Waar en hoe laat wil je afspreken.?
Je kan Naar Maassluis komen bakkie doen dan A15 A16 of
ik kan eventueel even naar Nieuwerkerk rijden dan schieten we vanaf
daar via de Brienenoord de A16 op en dan via Antwerpen of over Eindhoven.........?
Thomas






