BUTTON_POST_REPLY 255 berichten
10de Int. MGF Kempenrit
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    door Mr. Dj M. » ma aug 16, 2010 9:49 pm

    Bruno schreefColonMisschien eens tijd om een 1:1 MG aan te schaffen ? :wink:


    Eerst hoop ik volgende maand ergens te kunnen gaan lessen :roll: :P
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » ma aug 16, 2010 10:09 pm

    We hadden in eerste instantie afgesproken bij johan thuis, maar wellicht is het handiger om bij de McDonalds af te spreken.
    Bij deze McDonalds: Eindhovenseweg Zuid 59, 5683PW Best‎ om 8:45 en om 9:00 vertrekken?
    Laatst bijgewerkt door 3 op Rick, in totaal 0 keer bewerkt.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • spattex
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 32
    GeregistreerdCOLON zo aug 08, 2010 11:36 am
    WoonplaatsCOLON Eindhoven, Nederland

    door spattex » ma aug 16, 2010 10:14 pm

    Rick schreefColonZijn er nog mensen uit NL die samen naar Averbode willen rijden.

    JohanQ, Remco en ik zullen ergens bij Eindhoven afspreken om vervolgens samen naar Averbode te rijden.



    Ik zou het ook leuk vinden om met meerdere via Eindhoven naar het evenement te rijden.

    Is er al een verzamelpunt afgesproken en een tijd?

    Groet John
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » ma aug 16, 2010 10:29 pm

    John (Spattex), zie mijn vorige post.

    Zoals het er nu uit ziet rijden we van Eindhoven met 7 MG's naar Averbode.
    - JohanQ
    - Remco
    - Rick
    - Bart-K
    - HansZ
    - Spattex
    - Maarten
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    HansZ
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 152
    GeregistreerdCOLON vr dec 12, 2008 12:34 pm
    WoonplaatsCOLON Cothen

    Lempenrit

    door HansZ » di aug 17, 2010 3:41 pm

    Is goed Rick. Zie ik jullie bij de Mac. Misschien is hij al open is voor een ontbijtje :D
    - MG TF 2003 Tahiti Blue, K&N luchtfilter, Bastuck sportuitlaat,
    - Renault Megane TCE.
    - Toyota Aygo.
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    door BlackFox » di aug 17, 2010 3:50 pm

    Definitief ingeschreven en betaald :)

    Nu hopen dat de weergoden aan onze kant staan zondag 8)
  • Avatar gebruiker
    Bart-K
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 840
    GeregistreerdCOLON di aug 19, 2008 11:14 am
    WoonplaatsCOLON Steenbergen NB
    CONTACTCOLON

    door Bart-K » di aug 17, 2010 4:20 pm

    Rick schreefColonBij deze McDonalds: Noord Brabantlaan 350, 5657GA Eindhoven‎ om 8:45 en om 9:00 vertrekken?

    Voor diegene die niet bekent zijn met de vernieuwde ring van Eindhoven; bij het oprijden van de ring N2 aanhouden, je komt dan op de weg voor lokaal verkeer, vervolgens afslag 31 (Veldhoven) nemen.
    '03 MG ZT 190+ -> my forever car!!
    '05 MG ZT 330 -> because, why not?
    '03 MG ZS 180 -> tracktoy

    You can be a child once, but immature all your life...

    https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland/
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » di aug 17, 2010 4:28 pm

    BlackFox schreefColon
    Nu hopen dat de weergoden aan onze kant staan zondag 8)


    Voorlopige berichten : 27°C met kans op onweer later....
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    door BlackFox » di aug 17, 2010 5:30 pm

    Ronald MG TF schreefColon
    BlackFox schreefColon
    Nu hopen dat de weergoden aan onze kant staan zondag 8)


    Voorlopige berichten : 27°C met kans op onweer later....


    Als "later" is wanneer de MG terug thuis in de garage staat ben ik tevreden :lol:
  • Avatar gebruiker
    JohanQ
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 61
    GeregistreerdCOLON di sep 22, 2009 9:55 pm
    WoonplaatsCOLON Eindhoven

    Samenkomen Noord-Brabantlaan Eindhoven

    door JohanQ » di aug 17, 2010 9:39 pm

    110 inschrijvingen voor Zondag tot nu toe wat een opkomst...
    Ik weet niet of jullie het weten maar om de problemen met de Nieuwe Ring rond Eindhoven te voorkomen zit er ook een MacDonalds afslag Best wie weet ook een optie voor Zondag en ik denk voor niet Eindhovenaren veel gemakkelijker te rijden. JohanQ.
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    door GhostRider » di aug 17, 2010 10:55 pm

    Mr. Dj M. schreefColon
    Rick schreefColonZijn er nog mensen uit NL die samen naar Averbode willen rijden.

    JohanQ, Remco en ik zullen ergens bij Eindhoven afspreken om vervolgens samen naar Averbode te rijden.


    Met de trein naar Eindhoven... dat gaat niet vroeg genoeg lukken!
    Als er iemand is die via Rotterdam rijd en waarbij ik zou mee kunnen rijden :roll:


    Wij gaan via Rotterdam, en komen ook nog langs Nieuwerkerk.
    Misschien ergens een treintje regio Rotterdam op te tuigen?
    Ik denk dat Thomas ook wel aansluit. :wink:
    Zal trouwens niet een heel snel treintje zijn daar mijn 41 jaar oude beessie niet zo is ingesteld op lekker doorknallen.
    Hoor wel....
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    Lesheep
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 282
    GeregistreerdCOLON zo jan 27, 2008 5:54 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam/Nederland

    door Lesheep » wo aug 18, 2010 1:19 am

    Zo als het er nu uit ziet is dit jaar Striker en lesheep ook weer van de partij :lol:
    geen mg meer wel orginel mg tf uitlaat en K&N 57i voor verkoop
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: Samenkomen Noord-Brabantlaan Eindhoven

    door Rick » wo aug 18, 2010 1:27 pm

    JohanQ schreefColon110 inschrijvingen voor Zondag tot nu toe wat een opkomst...
    Ik weet niet of jullie het weten maar om de problemen met de Nieuwe Ring rond Eindhoven te voorkomen zit er ook een MacDonalds afslag Best wie weet ook een optie voor Zondag en ik denk voor niet Eindhovenaren veel gemakkelijker te rijden. JohanQ.


    Dan kunnen we beter die Mac pakken.

    Adres is: Eindhovenseweg Zuid 59, 5683PW Best

    Ps. ik heb iedereen die in Eindhoven aansluit een pb gestuurd.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    elton
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 221
    GeregistreerdCOLON za sep 09, 2006 8:47 pm
    WoonplaatsCOLON duffel

    door elton » wo aug 18, 2010 4:50 pm

    [quote="ErikB"]Deelnemerslijst forumleden:
    - Bruno
    - Luc
    - Kasper
    - mrcarribean
    - Ronald
    - WimK
    - BlackFox (OV)
    - ErikB
    - Bart-K
    - RoadRunner
    - Herbie
    - Andros
    - Remco
    - Bruce
    - Ghostrider
    - Daphne
    - JohanQ
    - Rick
    - Thomas
    - HansZ (OV)
    - Stephen
    - Lucas
    - Bert
    - Elton
    mg tf 1.8 vvc 160 pk x-power grey (rip)
    mg tf le 80 135 pk
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    door Mr. Dj M. » wo aug 18, 2010 7:18 pm

    GhostRider schreefColon
    Mr. Dj M. schreefColon
    Rick schreefColonZijn er nog mensen uit NL die samen naar Averbode willen rijden.

    JohanQ, Remco en ik zullen ergens bij Eindhoven afspreken om vervolgens samen naar Averbode te rijden.


    Met de trein naar Eindhoven... dat gaat niet vroeg genoeg lukken!
    Als er iemand is die via Rotterdam rijd en waarbij ik zou mee kunnen rijden :roll:


    Wij gaan via Rotterdam, en komen ook nog langs Nieuwerkerk.
    Misschien ergens een treintje regio Rotterdam op te tuigen?
    Ik denk dat Thomas ook wel aansluit. :wink:
    Zal trouwens niet een heel snel treintje zijn daar mijn 41 jaar oude beessie niet zo is ingesteld op lekker doorknallen.
    Hoor wel....


    Dat zou top zijn!
    Ik stuur je even een pb :wink:
BUTTON_POST_REPLY 255 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten