BUTTON_POST_REPLY 188 berichten
4de Midzomertour 27 Juni 2010
  • SmodMog
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 9
    GeregistreerdCOLON za dec 19, 2009 1:36 pm
    WoonplaatsCOLON Duffel

    door SmodMog » ma jun 28, 2010 10:53 pm

    Man,man,man ,wat een prachtige rit was dit. We hebben echt genoten.
    Organisatorisch dik in orde. prachtige locatie ,toffe mensen,.....
    Wat kan ik nog toevoegen aan de andere lofbetuigingen ?

    Het resultaat van 6 maanden voorbereidend werk heeft tot een fantastische finale geleid .

    We kijken al uit naar de volgende editie
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    JohanQ
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 61
    GeregistreerdCOLON di sep 22, 2009 9:55 pm
    WoonplaatsCOLON Eindhoven

    door JohanQ » ma jun 28, 2010 10:59 pm

    Lucas, Ivan & Julien, wat een prachtigerit was dit.
    Heb er van genoten en staat voor volgend alweer in de agenda. :thumbsup:
    JohanQ
  • Avatar gebruiker
    Julien
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 111
    GeregistreerdCOLON di dec 05, 2006 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Zonhoven / België

    door Julien » ma jun 28, 2010 11:29 pm

    crazywolf schreefColonps. wie is die zilvere mgf van zonhoven eigenlijk? kwam je tegen op de terugweg :wink:


    Ja ik werd gespot op minder dan 100 m van mijn huis.

    Ook vanwege mij allen bedankt voor jullie komst en hopelijk zien we elkaar terug voor de 5de editie in 2011.

    hier alvast enkele sfeerbeelden :wink:

    http://www.mgclublimburg.be/Midzomertour%202010/
    Laatst bijgewerkt door 2 op Julien, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » ma jun 28, 2010 11:37 pm

    Julien schreefColon
    crazywolf schreefColonps. wie is die zilvere mgf van zonhoven eigenlijk? kwam je tegen op de terugweg :wink:


    Ja ik werd gespot op minder dan 100 m van mijn huis.

    Ook van wege mij allen bedankt voor jullie komst en hopelijk zien we elkaar terug voor de 5de editie in 2011.

    hier alvast enkele sfeerbeelden

    http://www.mgclublimburg.be/Midzomertour%202010/

    Julien ... de spatie in de url zorgt ervoor dat je bericht niet zichtbaar is.
    Spaties in URL's zijn niet echt leuk, maar kan je eventueel vervangen door %20
  • Avatar gebruiker
    Julien
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 111
    GeregistreerdCOLON di dec 05, 2006 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Zonhoven / België

    door Julien » ma jun 28, 2010 11:46 pm

    [quote="ErikB
    http://www.mgclublimburg.be/Midzomertour%202010/[/quote]
    Julien ... de spatie in de url zorgt ervoor dat je bericht niet zichtbaar is.
    Spaties in URL's zijn niet echt leuk, maar kan je eventueel vervangen door %20[/quote]

    Bedankt Erik :idea:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di jun 29, 2010 1:14 am

    En vergeet het niet : Onze eigen gallery is terug online, maak er gebruik van, want daar blijven de foto's mooi bewaard voor het "MG-nageslacht". Ze staan dan mooi gecatalogeerd, en kunnen later steeds terug opgevraagd worden, zonder in de vergeethoek te geraken.

    Vooral deze is heel leuk :

    Afbeelding
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » di jun 29, 2010 8:59 am

    Foto's Midzomertour 2010 in gallery......
    http://www.mgf-tf.com/gallery2/v/events/eventsMgfBe/Midzomertour/2010/fotosLucas/

    edit Erik: 'k Heb ze een mooi plaatsje gegeven bij de andere Midzomer foto's. Bedankt Lucas !!
  • Avatar gebruiker
    pdevos
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 41
    GeregistreerdCOLON do apr 16, 2009 4:58 pm
    WoonplaatsCOLON Edegem

    door pdevos » di jun 29, 2010 5:03 pm

    Ja wij zijn diegene die hebben afgehaakt door famillie verplichtingen. Het heeft ons veel pijn gedaan om op het laatste moment te moeten afhaken. het famillie feestje was te goed om zomaar te onderbreken, ja wat moet een mens dan doen? :wink:

    Wij hopen het zeker te kunnen goedmaken bij de volgende organisatie,want wij weten ook dat dit altijd dik in orde is.

    Groetjes, Paul en Pascale :cry:
    MGF 18i / MGTF 18MPi
  • Avatar gebruiker
    VOP
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 70
    GeregistreerdCOLON di feb 27, 2007 10:00 pm
    WoonplaatsCOLON Oostakker

    door VOP » di jun 29, 2010 6:44 pm

    Mooie rit, hartstikke goed, enorm genoten van de mooie routes!
    Proficiat aan de organisatoren!
    MG TF Elegance Royal Blue 'O4
    & MG B Wit '77
    & BMW 118d Wit '07
    & C1 Red
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » di jun 29, 2010 8:15 pm

    lucas schreefColonFoto's Midzomertour 2010 in gallery......
    http://www.mgf-tf.com/gallery2/v/events/eventsMgfBe/Midzomertour/2010/fotosLucas/

    edit Erik: 'k Heb ze een mooi plaatsje gegeven bij de andere Midzomer foto's. Bedankt Lucas !!


    Super Lucas, dat je de foto's ook in de gallery hebt gezet!

    Zo te zien was het weer een prachtige editie. Spijtig dat ik er niet bij kon zijn. :cry:
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » di jun 29, 2010 11:13 pm

    Rick schreefColon
    lucas schreefColonFoto's Midzomertour 2010 in gallery......
    http://www.mgf-tf.com/gallery2/v/events/eventsMgfBe/Midzomertour/2010/fotosLucas/

    edit Erik: 'k Heb ze een mooi plaatsje gegeven bij de andere Midzomer foto's. Bedankt Lucas !!


    Super Lucas, dat je de foto's ook in de gallery hebt gezet!

    Zo te zien was het weer een prachtige editie. Spijtig dat ik er niet bij kon zijn. :cry:


    In alle bescheidenheid... de namiddagrit werd gesmaakt :wink:
    en de verrassingtussenstop (gekoelde drankjes en één of meerdere stukken van de grooooooooote bio aqua-meloenen) deed de rest :wink:
    Btw, we hebben slechts enkele foto's genomen omdat we als mede-organisator de rit op zondag niet gereden hebben ...kwestie van de deelnemers goed te kunnen ontvangen en nodige extra info te verstrekken
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » do jul 01, 2010 10:42 pm

    Zijn er nog foto's van andere deelnemers ?
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    door BlackFox » do jul 01, 2010 10:47 pm

    Ik heb er nog enkele, en mijn co heeft er ook gemaakt, ook vanuit de auto tijdens de rondrit :)

    Zodra ik deze heb zal ik ze in de gallery zetten ;)
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » do jul 01, 2010 10:51 pm

    BlackFox schreefColonIk heb er nog enkele, en mijn co heeft er ook gemaakt, ook vanuit de auto tijdens de rondrit :)

    Zodra ik deze heb zal ik ze in de gallery zetten ;)


    super :thumbsup:
  • Avatar gebruiker
    Julien
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 111
    GeregistreerdCOLON di dec 05, 2006 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Zonhoven / België

    door Julien » do jul 08, 2010 10:13 am

    http://www.mgclublimburg.be/2009/fotos2010.html

    linkje naar de fotosite van MGclub Limburg
BUTTON_POST_REPLY 188 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten