Arjan schreefColonRonald MG TF schreefColonIemand foto's gemaakt?
Ja, ik heb ook foto`s gemaakt,
Moet ff kijken of er iets bruikbaars tussen staat.
Zal wel morgenavond worden.
In ieder geval hebben we een hele fijne dag gehad.
Weer "nieuwe" leden ontmoet en lekker wat bijgekletst.
Ook weer wat onderdeeltjes gekocht en verkocht.
Zo , we hebben weer (heeeeeeel) wat te klussen !!!!
Bruno en Jos, bedankt voor jullie service
Jongens, wist niet dat er zo veel te doen was
Greets, Geert-Jan en Wendy
Het is voor herhaling vatbaar hoor. Next year !!!!!!
