

Ultimate schreefColonDie regen maakt de dag niet beter.


RemcovanKuilenburg schreefColonUltimate schreefColonDie regen maakt de dag niet beter.
Welke regen? Een piep klein buitje gehad maar voor de rest een geslaagde dag. Heeft toch meer te maken met een half vol of een half leeg glas

Ultimate schreefColonHier in Den Helder was het echt geen mooi weer vanmorgen, vandaar dat ik besloot niet te gaan.


Ronald MG TF schreefColonUltimate schreefColonIk hoop nu echt dat er binnenkort wel een event komt met mooi weer
Volgende zondag, de midzomertour...gegarandeerd mooi weer...

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.