

crazywolf schreefColonDresscode? ... hmm nuja ik heb niks van forum zelf, niet gedacht dat zoiets verplicht was ... weet zelfs nog niet of het mijn ding is dus geen idee of het eenmalig gaat zijn of meermalig.






RemcovanKuilenburg schreefColon
Waar: in Hilversum is de start op het media park.
Wanneer: 9 Mei!
Wat voor een tijd: Rond een uur of half 11 is de start.
Wat te doen: Een rit door het Gooi en Vechtstreek. Lunch bij de Tafelberg (en voor Bruce gaan we een huisje regelen voor de lunch).
Waar is het eindpunt: Op landgoed Zonnestraal
Wie gaan het organiseren: Rick en Remco
Wie gaan er mee op 9 Mei:
1. Rick
2. Stefke
3. Bruno & Inge
4. Kevin
5. Erwin & Aline
6. Ghostrider
7. Ivan en Liesbet
8. Bruce
9. Paul van R
10. SmodMog (& Ronald MG TF OV)
11. Kasper
12. Superboer
13. Jero
14. DirkjeS1
15. Arjan
16. Daphne & Hajo, thuis wedstijd kunnen niet achter blijven!!
17. JohanQ
18. Geert-Jan
19. Natascha en Pascal met F van Remco.
20. Sjel en Rob
21. Hans en Rosa
22. Wim& Nathalie Kion
23. Rob en Elena
24. Thomas en Desiree
25. Leonie (collega Remco) Tante van Leonie met een MG B (OV)
26. Benny & Heidi
27. Tom & Paulien (tukker)
28. Maxime en Edwina.
29. Crazywolf + kameraad
Na de rit word er een BBQ georganiseerd op het schitterende landgoed zonnestraal...
Eters:
1. Bruce
2. Remco, Natascha & Pascal zeker en
3. Rick
4. Erwin & Aline
5. Daphne & Hajo
6. Geert-Jan en Wendy
7. Sjel en Rob
8. Paul van R
9. Bruno & Inge (ov)
10.Rob en Elena
11.Leonie met tante=>ov
12.Crazywolf + kameraad

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.