Alleszins, hier "vertrekken - lunchen - en komen we aan "



em-gee-efke schreefColonHier zijn we nog al eens vertrokken hè? Niet?
Als we erbij zijn, zal het denk ik met de Astra zijn. Wij komen de 26ste 's avonds terug van verlof, maar dan zijn we in de Limburg met de Astra. We worden bij ons mama opgehaald met de taxi en dus blijft de Astra bij ons mama staan, dus zal het met de non-MG zijn denk ik....








Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.