

Anneke schreefColondie rondjes "ring" hoeven niet echt..![]()
![]()
het is al bijna niet te doen om een "normale" wagen op de baan te houden, laat staan mijn F-je...![]()
maar misschien zijn er wel die de uitdaging willen aangaan..

Anneke schreefColonZal dan wel aan de kant kijken hoe anderen hun wagen "in den decor" rijden.![]()

DannyVVC schreefColonAnneke schreefColondie rondjes "ring" hoeven niet echt..![]()
![]()
het is al bijna niet te doen om een "normale" wagen op de baan te houden, laat staan mijn F-je...![]()
maar misschien zijn er wel die de uitdaging willen aangaan..
ligt dat aan de F, of aan je stuurmans(vrouws) kunsten

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.