door Bruce » do maart 11, 2010 7:35 am
Wie gaan er mee op 9 Mei:
1. Remco
2. Rick
3. Stefke
4. Bruno
5. Kevin
6. Erwin & Aline
7. Ghostrider
8. Ivan en Liesbet
9. Bruce
10. DannyVVC - heb vrij gevraagd, 95% zeker dat ik het ook ben
11. SmodMog (& Ronald MG TF OV)
12. Kasper
13. Superboer
14. Jero
15. DirkjeS1
16. Arjan
17. Lucas en Danielle
18.Leonie (collega Remco) met een MG B (OV)
19 Daphne & Hajo, thuis wedstijd kunnen niet achter blijven!!
20 JohanQ
21 Geert-Jan
22.....
Eters:
1. Bruce
2. Remco, Natascha zeker en Leonie =>ov
3. Rick
4. Erwin & Aline
5. Daphne & Hajo
6.
21 auto's met zo'n opkomst hebben we wel hele hoge verwachtingen
(Jarno rij jij mee? heb je dan je rijbewijs al?)
Laatst bijgewerkt door 1 op
Bruce, in totaal 0 keer bewerkt.
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping