BUTTON_POST_REPLY 150 berichten
MG informatie & onderdelendag Houten 10 januari 2010
  • mailman
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 220
    GeregistreerdCOLON za aug 15, 2009 9:21 pm
    WoonplaatsCOLON Utrecht

    door mailman » wo jan 06, 2010 8:20 am

    Wie mogen we allemaal verwachten in Houten?

    1- Erik
    2- Bruno ................eet niet mee
    3- Bruce................. blijft eten
    4- Colchester
    5- Remco ...............Eet niet mee (verjaardag van schoonmoeder) :cry:
    6- Carl .................. blijft zeer waarschijnlijk eten
    7- Ghostrider
    8- Helmet.............. eet niet mee (komt wel met de F)
    9- Heinrich
    10- Brooklands (Ad)
    11- Adrian & Dawn
    12- Kasper (Al heb ik zo wel m'n bezigheden op de stand van de MGCCH)
    13. Remieme & Em-Ge-Efke (Erwin & Aline)................ blijven eten.
    14. Hans en Tiene
    15. Rick -------------- moet rond 14:00 weg.
    16. Tom onder voorbehoud, maar als 't even lukt kom ik!
    17. Mailman (Joris).............. eet niet mee (komt wel met de F)
    18. RoadRunner (Ton & Gea)..........blijven eten
    19. Mr. Dj M.
    20. Daphne & Hajo (plus eten na afloop beurs, wie volgt)
    21. Rudi
    22. Bert OV

    Voor hen die dat leuk vinden, deze dag word volgens traditie afgesloten met een etentje in een restaurant in de buurt, vorig jaar iets van 15 man als ik het me goed herinner, als je mee wil zet het er even bij in bovenstaande lijst want dan is reserveren wel verstandig.
  • Heinrich
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 418
    GeregistreerdCOLON vr feb 13, 2009 9:41 am
    WoonplaatsCOLON Rozenburg, Nederland

    Houten

    door Heinrich » wo jan 06, 2010 12:05 pm

    Wie mogen we allemaal verwachten in Houten?

    1- Erik
    2- Bruno ................eet niet mee
    3- Bruce................. blijft eten
    4- Colchester
    5- Remco ...............Eet niet mee (verjaardag van schoonmoeder)
    6- Carl .................. blijft zeer waarschijnlijk eten
    7- Ghostrider
    8- Helmet.............. eet niet mee (komt wel met de F)
    9- Heinrich .... Eet niet mee
    10- Brooklands (Ad)
    11- Adrian & Dawn
    12- Kasper (Al heb ik zo wel m'n bezigheden op de stand van de MGCCH)
    13. Remieme & Em-Ge-Efke (Erwin & Aline)................ blijven eten.
    14. Hans en Tiene
    15. Rick -------------- moet rond 14:00 weg.
    16. Tom onder voorbehoud, maar als 't even lukt kom ik!
    17. Mailman (Joris)
    18. RoadRunner (Ton & Gea)..........blijven eten
    19. Mr. Dj M.
    20. Daphne & Hajo (plus eten na afloop beurs, wie volgt)
    21. Rudi
    22. Bert OV

    Voor hen die dat leuk vinden, deze dag word volgens traditie afgesloten met een etentje in een restaurant in de buurt, vorig jaar iets van 15 man als ik het me goed herinner, als je mee wil zet het er even bij in bovenstaande lijst want dan is reserveren wel verstandig.
    MGF VVC rood, ttb 52MM K&n Filter. wind screen
  • Mark MGF
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 1
    GeregistreerdCOLON ma dec 28, 2009 4:39 pm
    WoonplaatsCOLON Borsbeek
    CONTACTCOLON

    door Mark MGF » wo jan 06, 2010 12:51 pm

    Wie mogen we allemaal verwachten in Houten?

    1- Erik
    2- Bruno ................eet niet mee
    3- Bruce................. blijft eten
    4- Colchester
    5- Remco ...............Eet niet mee (verjaardag van schoonmoeder)
    6- Carl .................. blijft zeer waarschijnlijk eten
    7- Ghostrider
    8- Helmet.............. eet niet mee (komt wel met de F)
    9- Heinrich .... Eet niet mee
    10- Brooklands (Ad)
    11- Adrian & Dawn
    12- Kasper (Al heb ik zo wel m'n bezigheden op de stand van de MGCCH)
    13. Remieme & Em-Ge-Efke (Erwin & Aline)................ blijven eten.
    14. Hans en Tiene
    15. Rick -------------- moet rond 14:00 weg.
    16. Tom onder voorbehoud, maar als 't even lukt kom ik!
    17. Mailman (Joris)
    18. RoadRunner (Ton & Gea)..........blijven eten
    19. Mr. Dj M.
    20. Daphne & Hajo (plus eten na afloop beurs, wie volgt)
    21. Rudi
    22. Bert OV
    23. Mark Dupon (Mark MGF) ............ blijf eten.

    Voor hen die dat leuk vinden, deze dag word volgens traditie afgesloten met een etentje in een restaurant in de buurt, vorig jaar iets van 15 man als ik het me goed herinner, als je mee wil zet het er even bij in bovenstaande lijst want dan is reserveren wel verstandig.
  • Daphne
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 208
    GeregistreerdCOLON do aug 26, 2004 9:11 pm
    WoonplaatsCOLON Almere (NL)

    door Daphne » wo jan 06, 2010 8:04 pm

    Wie mogen we allemaal verwachten in Houten?

    1- Erik
    2- Bruno ................eet niet mee
    3- Bruce................. blijft eten
    4- Colchester
    5- Remco ...............Eet niet mee (verjaardag van schoonmoeder)
    6- Carl .................. blijft zeer waarschijnlijk eten
    7- Ghostrider
    8- Helmet.............. eet niet mee (komt wel met de F)
    9- Heinrich .... Eet niet mee
    10- Brooklands (Ad)
    11- Adrian & Dawn ...................blijven eten
    12- Kasper (Al heb ik zo wel m'n bezigheden op de stand van de MGCCH)
    13. Remieme & Em-Ge-Efke (Erwin & Aline)................ blijven eten.
    14. Hans en Tiene
    15. Rick -------------- moet rond 14:00 weg.
    16. Tom onder voorbehoud, maar als 't even lukt kom ik!
    17. Mailman (Joris)
    18. RoadRunner (Ton & Gea)..........blijven eten
    19. Mr. Dj M.
    20. Daphne & Hajo ............................blijven eten
    21. Rudi .....................blijft eten
    22. Bert OV
    23. Mark Dupon (Mark MGF) ............ blijf eten.

    Voor hen die dat leuk vinden, deze dag word volgens traditie afgesloten met een etentje in een restaurant in de buurt, vorig jaar iets van 15 man als ik het me goed herinner, als je mee wil zet het er even bij in bovenstaande lijst want dan is reserveren wel verstandig.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » wo jan 06, 2010 8:43 pm

    Wie mogen we allemaal verwachten in Houten?

    1. Erik
    2. Bruno
    3. Bruce
    4. Colchester
    5. Remco
    6. Carl
    7. Ghostrider
    8. Helmet
    9. Heinrich
    10. Brooklands (Ad)
    11. Adrian & Dawn
    12. Kasper
    13. Remieme & Em-Ge-Efke (Erwin & Aline)
    14. Hans en Tiene
    15. Rick (Moet rond 14:00 weg.)
    16. Tom (OV)
    17. Mailman (Joris)
    18. RoadRunner (Ton & Gea)
    19. Mr. Dj M.
    20. Daphne & Hajo
    21. Rudi
    22. Bert (OV)
    23. Mark Dupon (Mark MGF)
    24. Jarno (MGF) en Peter

    Wie blijven er eten?

    1. Bruce
    2. Carl
    3. Adrian & Dawn
    4. Remieme & Em-Ge-Efke (Erwin & Aline).
    5. RoadRunner (Ton & Gea)
    6. Daphne & Hajo
    7. Rudi
    8. Mark Dupon (Mark MGF)
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

    Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » do jan 07, 2010 4:08 am

    b]Wie mogen we allemaal verwachten in Houten? [/b]

    1. Erik
    2. Bruno
    3. Bruce
    4. Colchester
    5. Remco
    6. Carl
    7. Ghostrider
    8. Helmet
    9. Heinrich
    10. Brooklands (Ad)
    11. Adrian & Dawn
    12. Kasper
    13. Remieme & Em-Ge-Efke (Erwin & Aline) OV
    14. Hans en Tiene
    15. Rick (Moet rond 14:00 weg.)
    16. Tom (OV)
    17. Mailman (Joris)
    18. RoadRunner (Ton & Gea)
    19. Mr. Dj M.
    20. Daphne & Hajo
    21. Rudi
    22. Bert (OV)
    23. Mark Dupon (Mark MGF)
    24. Jarno (MGF) en Peter

    Wie blijven er eten?

    1. Bruce
    2. Carl
    3. Adrian & Dawn
    4. Remieme & Em-Ge-Efke (Erwin & Aline). OV
    5. RoadRunner (Ton & Gea)
    6. Daphne & Hajo
    7. Rudi
    8. Mark Dupon (Mark MGF)

    Gezien de weersvoorspelling is het nog niet zeker dat we kunnen komen :(
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

    door Arjan » do jan 07, 2010 1:59 pm

    Ik had er graag bij willen zijn om weer wat forummers IRL te ontmoeten en om ze persoonlijk de beste wenzen voor het nieuwe jaar over te brengen, maar gezien de weersvooruitzichten en de slechte staat van sommige snelwegen (kapotgevroren en dus kans op steenslag :evil: ) doet mij besluiten om niet te gaan. Noem het pietluttig, maar ik zoek de risico's niet op: ik heb maar 1 (echte) auto en daar ben ik zuinig op. Helaas, de volgende keer beter :wink:
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » do jan 07, 2010 2:03 pm

    Wegens drukke activiteiten (Fran heeft een aantal examens en ik weet me ook bezig te houden) en net vernomen te hebben dat Lotte een griepje heeft, gaan we niet mee eten.
    Zondag op de beurs aanwezig zijn, gaat uiteraard wel door (touching wood)
  • Helmet
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310
    GeregistreerdCOLON za nov 07, 2009 12:29 pm

    door Helmet » do jan 07, 2010 5:10 pm

    Arjan schreefColonIk had er graag bij willen zijn om weer wat forummers IRL te ontmoeten en om ze persoonlijk de beste wenzen voor het nieuwe jaar over te brengen, maar gezien de weersvooruitzichten en de slechte staat van sommige snelwegen (kapotgevroren en dus kans op steenslag :evil: ) doet mij besluiten om niet te gaan. Noem het pietluttig, maar ik zoek de risico's niet op: ik heb maar 1 (echte) auto en daar ben ik zuinig op. Helaas, de volgende keer beter :wink:


    Jammer man ;) Dan maar eens bij de RU
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    door Mr. Dj M. » do jan 07, 2010 6:05 pm

    Ik zal maar even de vraag weer posten jongens, is er iemand die via omgeving rotterdam rijdt? Dan zou ik graag meerijden als het kan :)

    En anders is er iemand die me eventueel van het station in Houten kan oppikken, bussen sluiten niet lekker aan en duurd allemaal een eeuwigheid....
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » do jan 07, 2010 7:53 pm

    Waaschijnlijk kom ik ook met een niet MG.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Heinrich
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 418
    GeregistreerdCOLON vr feb 13, 2009 9:41 am
    WoonplaatsCOLON Rozenburg, Nederland

    Meerijden

    door Heinrich » do jan 07, 2010 9:54 pm

    DJ m Ik woon in regio rotterdam. IK blijf alleen niet de gehele dag.

    GR Peter
    MGF VVC rood, ttb 52MM K&n Filter. wind screen
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » vr jan 08, 2010 12:43 am

    Wie mogen we allemaal verwachten in Houten?

    1. Erik
    2. Bruno
    3. Bruce
    4. Colchester
    5. Remco
    6. Carl
    7. Ghostrider
    8. Helmet
    9. Heinrich
    10. Brooklands (Ad)
    11. Adrian & Dawn
    12. Kasper
    13. Remieme & Em-Ge-Efke (Erwin & Aline) OV
    14. Hans en Tiene
    15. Rick (Moet rond 14:00 weg.)
    16. Tom (OV)
    17. Mailman (Joris)
    18. RoadRunner (Ton & Gea)
    19. Mr. Dj M.
    20. Daphne & Hajo
    21. Rudi
    22. Bert (OV)
    23. Mark Dupon (Mark MGF)
    24. Jarno (MGF) en Peter

    Wie blijven er eten?

    1. Bruce
    2. Carl
    3. Adrian & Dawn
    4. RoadRunner (Ton & Gea)
    5. Daphne & Hajo
    6. Rudi
    7. Mark Dupon (Mark MGF)

    Gezien de voorspelde weersomstandigheden zullen we niet blijven eten.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » vr jan 08, 2010 9:38 am

    Als ik het nu zo lees valt het wel mee met de weersverwachting, een paar cm sneeuw op zaterdag maar ik lees niets meer over de 20 cm die ze in het begin van de week voorspelde...
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Heinrich
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 418
    GeregistreerdCOLON vr feb 13, 2009 9:41 am
    WoonplaatsCOLON Rozenburg, Nederland

    Afhaken

    door Heinrich » vr jan 08, 2010 1:16 pm

    Heren,

    Ik ga toch afhaken, weersvoorspellingen zijn niet best! en ik wil niet het risico lopen.

    Remco tassen komen nog wel een keertje, hoe je ook niet op te sturen of iets dergelijks, we houden wel contact

    GR Peter
    MGF VVC rood, ttb 52MM K&n Filter. wind screen
BUTTON_POST_REPLY 150 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten